به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۹ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۳۵۳۲۰۴

رشید: جای داور بودم، خودم را اخراج می‌کردم!

رشید: جای داور بودم، خودم را اخراج می‌کردم!
گروه ورزشی: سپاهان پنجشنبه‌شب در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان موفق به شکست نساجی قائمشهر شد تا با انجام ۲بازی ۶امتیازی شود. البته این برد سپاهان تحت‌تأثیر اشتباه داوری هم قرار گرفت؛ در همان صحنه‌ای که رشید مظاهری دروازه‌بان سپاهان برخوردی با رضا جعفری بازیکن نساجی داشت و به عقیده کارشناسان داوری، مظاهری باید از زمین مسابقه اخراج می‌شد. با رشید مظاهری درخصوص بازی با نساجی، صحنه جنجالی این بازی و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم که او به سؤالات خبرنگار همشهری پاسخ داد.
 
  بازی با نساجی چطور بود؟
بازی خوبی بود و مسئله مهم حضور هواداران سپاهان در ورزشگاه بود که زیبایی و جذابیت بازی را بیشتر کرد. امیدوارم در همه ورزشگاه‌ها شاهد حضور همه فوتبال‌دوستان ایرانی باشیم. فوتبال بدون حضور هواداران هیچ لذتی ندارد.

  نساجی شما را اذیت کرد؟
فکر می‌کنم اذیت شدیم. نساجی تیم خوبی است و در برخی از لحظات بازی این احساس را داشتیم که اذیت شدیم. با این حال در مجموع فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و 3امتیاز مهم گرفتیم.

  از ۲بازی ابتدایی ۶امتیاز گرفتید. فکر می‌کردی چنین شروعی داشته باشید؟
از سپاهان چیزی جز این انتظار نمی‌رود چون ما یک باشگاه بزرگ و حرفه‌ای هستیم. معمولا بازی‌های ابتدایی ممکن است برای برخی تیم‌ها چالش داشته باشد چون بازیکنان شاید تمرکز کامل یا شرایط بدنی ایده‌آل را نداشته باشند. خوشبختانه ما در این 2بازی تمرکز داشتیم و گرفتن 6امتیاز از 2بازی بسیار مهم بود.

  مهم‌ترین صحنه بازی برخورد تو با رضا جعفری بود و همه کارشناسان داوری هم تأیید کردند که باید اخراج می‌شدی. نظر خودت چیست؟
وقتی در زمین مسابقه بودم احساس کردم که داور تصمیم درستی گرفت. آن لحظه فکر می‌کنم هر اتفاقی که ممکن بود رخ بدهد، روی توپ مسابقه رخ داد. یعنی من توپ را زدم و سپس توپ به بازیکن نساجی برخورد کرد و به سمت دیگری رفت.

  بعد از بازی صحنه وقوع این خطا را ندیدی؟
چرا دیدم.

  خب، هنوز هم معتقدی خطا نکردی؟
من در زمین مسابقه این احساس را داشتم که خطایی رخ نداد ولی وقتی فیلم را دیدم، نظرم تغییر کرد. اگر جای داور بودم رشید مظاهری را اخراج می‌کردم. البته یک موضوع جالب را هم باید بگویم.

  چه موضوعی؟
بعد از بازی، بازیکن نساجی به من گفت در آن صحنه می‌توانست دوباره بلند شود و  گل بزند. من هم گفتم خدا را شکر که این کار را نکردی!

  در بازی با استقلال هم مهاجم حریف روی تو خطایی نکرد ولی داور خطا گرفت که این موضوع با اعتراض استقلالی‌ها همراه بود.
وقتی فیلم آن صحنه را می‌بینید چیزی نشان داده نمی‌شود، یعنی انگار مهاجم استقلال خطایی مرتکب نشده است ولی واقعیت این است که او ضربه‌ای بسیار ریز و کوچک به پشت پایم زد. این باعث شد تا پایم به پای دیگرم بخورد و روی زمین بیفتم. آن صحنه صددرصد خطا بود.

  بعد از بازی با نساجی هم خیلی‌ها هجمه سنگینی به سپاهان وارد کردند که شما از اشتباهات داوری سود می‌برید.
نمی‌دانم چه باید بگویم. هر تیمی ممکن است از داوری سود یا ضرر کند و این فقط برای سپاهان نیست.

 فوتبال ایران به VAR نیاز دارد؟
همه باشگاه‌ها قطعا از این موضوع استقبال می‌کنند.

 . فکر می‌کنی فصل خوبی برایت رقم بخورد؟
خوشبختانه شرایط خوب و انگیزه بالایی دارم تا خودم را نشان دهم و بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری کنم. امیدوارم بازیکن مؤثری برای تیمم باشم.

  به تیم ملی هم فکر می‌کنی؟
صددرصد. من همچنان این انگیزه و انرژی را دارم تا به تیم ملی دعوت شوم.
برچسب ها: رشید مظاهری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها