به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۹ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۳۵۳۲۱۱

نامه سرگشاده همسر تاج زاده به محسنی اژه ای

نامه سرگشاده همسر تاج زاده به محسنی اژه ای
گروه سیاسی: فخرالسادات محتشمی پور همسر سید مصطفی تاجزاده نامه‌ای سرگشاده خطاب به رئیس قوه قضاییه  نوشت.
متن نامه  همسر  تاجزاده  بدین شرح است:
رئیس محترم قوه قضائیه
جناب آقای محسنی اژه‌ای
با سلام
مطلعید که همسرم سید مصطفی تاجزاده شامگاه جمعه ۱۷ تیرماه با هجوم تعداد زیادی از مأمورین امنیتی سپاه در منزلمان بازداشت شد (در حالیکه بازداشت در شب استثنائی است که درموارد معین و مشخص اعمال میگردد و به زعم اتفاق حقوقدانان خلاف قاعده بوده و مشمول همسر اینجانب نمیگردد) و از آن تاریخ تاکنون در سلول انفرادی دوالف محروم از حقوق اولیه اش (نظیر ملاقات و تماس تلفنی و سایر موارد) به سر می‌برد.
از آنجا که احیاء و برقراری حقوق فرد تحت نظر و بازداشتی یا نگرانی‌ها و بی خبری‌های خانواده زندانی از جمله مواردی است که با ایام تعطیلات تباین ندارد ناگزیر دست به قلم شدم تا نگرانی شدید خود و خانواده همسر عزیزم، سید مصطفی تاجزاده را از بی توجهی دستگاه قضا نسبت به وضعیت سلامت ایشان اعلام کنم که به تشخیص پزشکان متخصص در معرض مخاطره جدی قرار دارد.
جناب آقای اژه‌ای
یادآور می‌شود نامه هشدارآمیز انجمن اسلامی جامعه پزشکی مبنی بر احتمال مخاطرات جدی قلبی وعروقی برای همسر روزه دارم با توجه به بیماری فشارخون بالا در تاریخ ۲۴ مردادماه، یعنی پس از ۳۷ روز بازداشت انفرادی و ۲۴ روز روزه داری اعتراضی ایشان نسبت به روند غیرقانونی بازداشتش، به دست شما رسیده است؛ و با کمال تأسف طی این ۵ روز هیچ واکنش رسمی از ناحیه دستگاه قضایی و مسئولین مربوطه در پاسخ به این هشدار و درخواست انسانی، حقوقی وشرعی مندرج در نامه نشان داده نشده است.
رئیس محترم قوه قضائیه
اینجانب ضمن اعلام بی خبری محض از همسر عزیزم که صرفا به دلیل بیان دیدگاه‌های منتقدانه خود مورد قهر و غضب قرار گرفته و خود و خانواده اش پیش از هرگونه محاکمه عادلانه محکوم به مجازات‌های ناعادلانه شده اند، دادخواهی خود را خدمت شما و عموم هموطنان عزیزم عرضه می‌دارم.
بدیهی است ادامه بی اعتنایی به هشدار‌های پزشکی و تبعات مخاطره آمیز آن برعهده شماست که بار‌ها بر استقلال دستگاه قضا وتوجه به حقوق زندانیان تأکید داشته اید.

 
مرجع : سایت جماران
برچسب ها: مصطفي تاجزاده
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها