به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۹ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۳۵۳۳۳۲

معرفی بهترین بازی موبایلی سال ۱۴۰۱

گروه تکنولوژی: در طی سال‌هایی که بازی‌های آنلاین کامپیوتری در میان افراد باب شده است‌، بازی انفجار یکی از اصلی ترین کاندیدها برای انتخاب بهترین بازی آنلاین در داخل کشور به حساب می‌آید. این بازی که ابتدا در سال 1396 و توسط یک تیم زبده طراحی شده است تا به امروز توانسته نظر مثبت بسیاری از کاربران وب سایت‌های ارائه دهنده بازی‌های رایانه ای را به خود جلب کرده و از 10 امتیاز هر 10 رو دریافت کند.
معرفی بهترین بازی موبایلی سال ۱۴۰۱
در اصل این بازی را می‌تواند به عنوان الماس بازی‌های رایانه ای قلمداد کرد. در همین حین سوالات بسیار مهمی برای دوستداران بازی‌های رایانه ای پیش می‌آید. چرا از میان تمامی بازی‌های رایانه ای انفجار تا به این حد محبوب شده است؟ نکات مثبت بازی انفجار چیست؟ و از همه مهم تر نحوه عملکرد این بازی به چه نحوی می‌باشد؟
 
بازی انفجار چیست؟
بازی انفجار


انفجار یک بازی الگوریتم محور است که بر اساس داده‌های علم ریاضی و آمار تلاش کرده است مجموعه دنبال‌های ریاضی را به صورت یک بازی ایجاد کند. این بازی به نحوی عمل می‌کند که بازیکنان باید بر اساس تاریخچه بازی‌های پیشین خود و دیگر بازیکنان پیش بینی کند نتیجه بازی بعدی را تخمین بزنند. در این بازی یک الگوریتم بسیار قدیمی در علم کامپیوتر باید اعدادی را ایجاد کند و بر اساس علم آمار این عدد سازی را در یک نقطه از زمان متوقف کند. بازیکنان باید بر اساس چندین عامل مختلف حدس بزنند در چه زمانی فرایند عددسازی در چه زمانی متوقف خواهد شد و پیش از اینکه این عدد سازی متوقف شود باید بازی را قطع کند.
 
انواع مختلف بازی انفجار
از آنجایی که در دنیای بازی‌های رایانه ای رقابت زیادی وجود دارد‌، بسیاری از ارائه دهنده‌های بازی‌ها تلاش می‌کنند به منظور جذب دنبال کننده‌های بیشتر بازی خود را به روز رسانی کرده و نسخه‌های مختلفی از بازی را به کاربران ارائه دهند. یکی از اصلی ترین نقاط قوت بازی انفجار نیز همین تنوع در نحوه ارائه بازی می‌باشد. دوستداران این بازی می‌توانند از سه روش این بازی را دنبال کنند.
•    بازی انفجار پولی
•    بازی انفجار رایگان
•    بازی انفجار با شارژ کم

بازی انفجار رایگان
بیشتر دوستداران بازی‌های کامپیوتری دوست دارند پیش از اینکه یک بازی پولی را امتحان کنند نگاهی به دمو یا نسخه رایگان آن انداخته و سپس بر روی آن هزینه کنند. انفجار از آنجایی که سعی دارد موقعیت خود را در این بازار پیدا کند نسخه رایگان آن را نیز در اختیار کاربران قرار داده است. در این نسخه از بازی کاربران می‌توانند یکی از میزبانان را انتخاب کرده و هر زمان که دوست دارند این بازی را انجام دهند.
 
دانلود بازی انفجار
دانلود بازی‌های اینترنتی می‌تواند از عوامل موفقیت یک بازی به حساب بیاید. از آنجایی که انفجار یکی از بازی‌های بسیار محبوب در عرصه بازی‌های رایانه ای می‌باشد قابلیت دانلود در آن می‌تواند امری حیاتی برای موفقیت آن به حساب بیاید. کاربران می‌توانند برای نسخه‌های ویندوز‌، اندروید و گاهی اوقات نیز IOS دانلود شده و بدون نیاز به سرویس‌های وب محور بازی شوند. این قابلیت نه تنها امکانات بازی را پیش از گذشته بهبود می‌بخشد بلکه رزولیشن آن را نیز بالا می‌برد که همین امر محبوبیت آن را در میان کاربران افزایش می‌دهد.
 
چرا باید بازی انفجار را دنبال کرد؟
از آنجایی که بازی انفجار امروزه بسیاری از دوستداران بازی‌های آنلاین را درگیر کرده است برای آن‌ها نیز سوال پیش می‌آید چرا باید این بازی را به عنوان اصلی ترین بازی در این صنعت انتخاب کنند. به منظور پاسخ به این سوال ما باید به نحوه عملکرد بازی اشاره کنیم. این بازی از آنجایی که بر اساس مجموعه دنباله‌های ریاضی و آماری می‌کند می‌تواند نه تنها به شما کمک کند قدرت پیش بینی خود را بهبود ببخشید بلکه به شما کمک می‌کند زمان بسیار خوبی را در حین انجام آن سپری کنید.
 
سایت‌های بازی انفجار
محبوبیت بازی انفجار سبب شده است سایت‌های بسیاری این بازی را در لیست بازی‌های ارائه شده خود قرار دهند. با وجود اینکه این امر حق انتخاب بازیکنان را افزایش می‌دهد ولی از سویی نیز سبب می‌شود دوستداران این بازی دچار سردرگمی شده و نتوانند بهترین وب سایت ارائه دهنده را انتخاب کنند. بدین منظور بازیکنان می‌توانند بهترین و مهم ترین وب سایت‌ها را یک مرتبه آزمایش کرده و سپس بر اساس معیارهای خود بهترین ارائه دهنده را انتخاب کنند.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها