به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۳۰ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۳۵۳۴۹۵

«آسمان دوست‌داشتنی» آماده نمایش شد

«آسمان دوست‌داشتنی» آماده نمایش شد
گروه فرهنگی: پویانمایی «آسمان دوست‌داشتنی» به نویسندگی و کارگردانی امیر مهران تازه‌ترین تولید امور سینمایی کانون پرورش فکری آماده نمایش شد.به گزارش ایلنا، این پویانمایی یک اثر درام است که به موضوع جنگ می‌پردازد و زمان آن ۱۴ دقیقه و ۱۰ ثانیه است.

در خلاصه داستان «آسمان دوست‌داشتنی» آمده: «خلبان یک هواپیمای جنگی هر روز به بمباران شهرها می‌پردازد. او هر روز بعد از اتمام ماموریتش به نزد دختر کوچکش بازمی‌گردد. دختر عاشق پرواز است و همواره از پدر می‌خواهد که او را با خود به آسمان‌ها ببرد. اما پدر به‌دلیل خاطره‌ تلخ مرگ همسرش، هرگز آرزوی دخترش را برآورده نمی‌کند. جنگ هر روز به آنها نزدیکتر می‌شود. یک روز، حادثه‌ای زندگی آنها را برای همیشه تغییر می‌دهد.»

دیگر عوامل تولید این پویانمایی که با تکنیک دو بعدی ساخته شده، عبارتند از: مجری طرح: محمدرضا کریمی صارمی، متحرک‌سازی: جلال نعیمی، طراحی فضا و پس زمینه: نعیم آزاد، طراحی شخصیت: ابوالفضل برومندی، آهنگساز: پژمان خلیلی، صداگذاری و ترکیب صدا: آرش قاسمی و محمد قاسمی، کامپوزیت و تدوین: امیر مهران، سوپروایزر سه‌بعدی: مسعود تقی‌مومنی، طراح استوری بورد: عمار قنبرزاده، متحرک‌سازی افکت‌های دوبعدی: امیر کاظمی و امیر مهران، تصحیح رنگ و نور: حمیدرضا فطوره‌چیان و برنا جمشیدی، ساخته شده در استودیو آدورن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان.

امیر مهران کارگردان این فیلم، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد کارگردانی انیمیشن است و از سوابق او می‌توان به مدیرعاملی آسیفای ایران، عضویت انجمن صنفی تبلیغات سینمای ایران، عضویت انجمن صنفی فیلمسازان انیمیشن ایران و عضویت هیات مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک متحرک اشاره کرد.پویانمایی‌های «نهنگ سفید»، «مرد پروانه‌ای»، «شب گوسفند»، «روزنه»، «شهر خاموش» و «موج‌های گمشده» از دیگر تولیداتی است که توسط امیر مهران ساخته شده است.پویانمایی «آسمان دوست‌داشتنی» تازه‌ترین تولید امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۱۴۰۰ ساخته شده و برای گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال مناسب است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها