به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۳۰ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۳۵۳۵۳۷

علی انصاریان به سینماها می آید

علی انصاریان به سینماها می آید
گروه فرهنگی: از دوم شهریور ماه دو فیلم جدید در سینماهای کشور اکران می‌شوند.به گزارش ایسنا، یکشنبه ۳۰ مرداد ماه نهمین جلسه شورای صنفی نمایش در خانه سینما تشکیل و پس از بررسی درخواست‌ها مقرر شد که دو فیلم از روز چهارشنبه، دوم شهریور به جدول اکران اضافه شوند.
 
بر این اساس انیمیشن سینمایی «پسر دلفینی» به کارگردانی محمد همدانی که توسط دفتر فیلمیران پخش می‌شود، در سرگروه ایران مال روی پرده خواهد رفت. فیلم «بانک زده‌ها» نیز به کارگردانی جواد اردکانی به سرگروهی سینما ماندانا و توسط دفتر پخش نمایش‌گستران اکران خواهد شد.در این جلسه همچنین قرارداد اکران فیلم سینمایی «بام بالا» به کارگردانی جمال سید حاتمی در سر گروه سینما ماندانا و پس از پایان اکران فیلم «بانک زده‌ها» به ثبت رسید.

فیلم «بانک‌زده‌ها» در خبرها به عنوان اثری در ژانر «کمدی موزیک‌مال شده سیاه» معرفی شده و نسرین مقانلو، قاسم زارع، میرطاهر مظلومی، زنده‌یاد علی انصاریان، بیژن بنفشه خواه و نیز (با همراهی) سحر قریشی از جمله بازیگران آن هستند. «پسر دلفینی» هم محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است که سال ۱۳۹۹ متقاضی شرکت در جشنواره فیلم فجر بود ولی به دلیل نبود یک انیمیشن دیگر امکان شرکت در بخش رقابتی را نداشت و به همین دلیل انصراف داد. این دو فیلم درحالی راهی اکران می‌شوند که در دو هفته گذشته اکران ۶ فیلم «ابلق»، «شب طلایی»، «برای مرجان»، «دوزیست»، «کوزوو» و «رویای سهراب» آغاز شده بود.
برچسب ها: علی انصاریان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها