به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۳۰ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۳۵۳۵۵۱

تمدیدِ قرارداد ۴ بازیکن هندبال سپاهان

تمدیدِ قرارداد ۴ بازیکن هندبال سپاهان
گروه ورزشی: با تمدید قرارداد ۴ بازیکن دیگر طلایی پوشان، لیست تیم هندبال سپاهان برای فصل پیش‌رو بسته شد.تیم هندبال سپاهان در آخرین نقل و انتقالاتش در لیگ برتر ۱۴۰۱ با سعید برهانی، کامیار طاهری، محمدرضا اورِعی و شهاب صادق‌زاده تمدید کرد تا لیست مورد نیاز کادر فنی سپاهانی‌ها تکمیل و بسته شود. البته در صورت اعلام نیاز کادر فنی، تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر هندبال مجدداً اقدام به جذب بازیکن خواهد کرد.
 
کامیار طاهری از محصولات آکادمی سپاهان است که دو بار قهرمانی با این تیم را در کارنامه دارد. اورعی نیز یکی از ملی‌پوشان طلایی پوشان است که برای دو فصل دیگر با این تیم به توافق رسید.شهاب صادق‌زاده دیگر ملی‌پوش سپاهان است که سابقه لژیونری را در رزومه داشته و برای ۲ فصل دیگر در جمع طلایی‌های اصفهان خواهد بود.

تمرینات تیم هندبال سپاهان به‌عنوان مدافع قهرمانی و نماینده ایران در آسیا از دوم مردادماه در دو سانس صبح و بعد از ظهر با حضور بازیکنان و کادر فنی باشگاه برگزار می‌شود. البته مجید رحیمی‌زاده، سرمربی این تیم به علت حضورش در تیم ملی هندبال نوجوانان برای مسابقات آسیایی هنوز در تمرینات حاضر نشده، اما مدیرعامل باشگاه سپاهان صراحتاً جدایی این سرمربی را از تیم تکذیب کرده و اعلام کرده «اطلاعی راجع به تعویض سرمربی هندبال ندارد و تمریناتشان را آغاز کرده‌اند و البته ممکن است تیم را تقویت کنیم. سیاست باشگاه تقویت تیم است، اما کادر فنی انتخاب شده و معرفی شدند که رحیمی‌زاده به دلیل حضور در تیم ملی نوجوانان در تمرینات حضور نداشت.
برچسب ها: لیگ برتر هندبال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها