به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۳۰ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب : ۳۵۳۵۷۱

افشای مهم‎ترین جزئیات سری هواوی میت ۵۰

افشای مهم‎ترین جزئیات سری هواوی میت ۵۰
گروه فناوری: در روز‌های اخیر، تصاویری از سری هوآوی میت ۵۰، به عنوان پرچم‌دار مورد انتظار این شرکت چینی، در فضای مجازی منتشر شد. هوآوی با وجود برنامه نامنظم معرفی خود، تایید کرده که در آستانه رونمایی از سری Mate ۵۰ قرار دارد که در روز‌های اخیر شایعات مختلفی از آن به بیرون درز کرده است. با این حال، هوآوی قصد دارد با انتشار رسمی جزئیات سری میت ۵۰، به این گمانه‌زنی‌ها پایان دهد.

در همین حال، اطلاعات فاش شده مختلفی از سری میت ۵۰ هوآوی در اینترنت ظاهر شده که برخی از آن‌ها توسط مقامات هوآوی به انتشار رسیده است. برخی از مدیران ارشد این شرکت نیز به طور ناخواسته، طراحی ناچ این گوشی را لو دادند. هم‌چنین اسکرین شات این پرچم‌دار نیز به‌طور آنلاین منتشر شده است.

اخیرا یکی از افشاگران مشهور به نام Digital Chat Station مدعی شده که سری میت ۵۰ با نمایشگر انعطاف‌پذیر ساخت BOE، به عنوان یک سورپرایز جدید عرضه خواهد شد. طبق گزارش Huawei Central نیز، بروس لی، معاون خط تولید تلفن همراه هوآوی، پستی از شبکه اجتماعی ویبو را در مورد نحوه دسترسی کاربران به عملکرد اشتراک‌گذاری فایل بین سیستمی هارمونی او اس بازنشر کرده است.

اکنون، لی اسکرین‌شات جدیدی را ارائه کرده که جزئیات و اتصالات دیگری از این سری را نشان می‌دهد. این تصویر سرنخ‌های متعددی در رابط کاربری این دستگاه را نمایش داده که برای مثال، نوار وضعیت دارای نماد‌هایی از جمله در گوشه بالای سمت چپ است. بدین ترتیب، در گوشه سمت راست بالای صفحه نیز تنظیمات شبکه و نماد باتری قرار دارند.

با توجه به وجود سیگنال ۴G در تصویر لو رفته، بنابراین می‌توان حدس زد که میت ۵۰ از اتصال ۵G پشتیبانی نخواهد کرد. هم‌چنین، گزارش قبلی حاکی از آن است که این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده خواهد کرد. طراحی حفره دوگانه برای تعبیه دوربین‌های سلفی نیز با یک بریدگی یکپارچه در سری میت ۵۰ جایگزین شده است.
طراحی جدید ناچ، راه را برای چندین ویژگی و عملکرد جدید در این گوشی هموار خواهد کرد. هم‌چنین طبق تصویر منتشر شده، رزولوشن این دستگاه ۲۶۱۲ در ۱۲۰۸ پیکسل با نسبت تصویر ۱۹:۵:۹ خواهد بود. جزئیات کامل‌تر سری میت ۵۰ هوآوی، احتمالا ظرف چند روز آینده منتشر خواهند شد.
برچسب ها: موبایل هوشمند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها