به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۳۰ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : ۳۵۳۵۷۴

امکان چاپ محافظت شده به ویندوز ۱۰ هم می‌آید

امکان چاپ محافظت شده به ویندوز ۱۰ هم می‌آید
گروه فناوری:مایکروسافت از امکان چاپ محافظت شده با پین و موارد دیگر که از ویژگی‌های ویندوز ۱۱ بود در ویندوز ۱۰ خبر داد. مایکروسافت چاپ محافظت شده با پین را به سیستم عامل ویندوز ۱۰ خود می‌آورد، قابلیتی که در واقع در ویندوز ۱۱ به نمایش درآمد.
 
این غول فناوری دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌هاست که قصد دارد آن‌ها را از ویندوز ۱۱ بیاورد تا پل زدن از ویندوز ۱۰ را طبیعی‌تر کند که قرار است در آینده نزدیک بین سیستم عامل‌ها به اشتراک گذاشته شود.در تلاش برای جلوگیری از پرینت‌های تکراری، به خصوص در دفاتر و محل‌های کاری شلوغ، کاربران ویندوز ۱۱ (و اکنون ویندوز ۱۰) می‌توانند پین را روی رایانه خود تنظیم کنند. فایل‌‌ها تنها زمانی چاپ می‌شوند که این پین در چاپگر وارد شود.

چاپ محافظت شده با پین در ویندوز ۱۰
این حرکت نه تنها به افزایش امنیت و حفظ حریم خصوصی مرتبط است، بلکه در عصری که نسبت به محیط زیست حساس است، باید ضایعات کاغذ را نیز کاهش دهد.مشتریان سازمانی همچنین یک ویژگی مرتبط با چاپ را دریافت می‌کنند که به ویندوز ۱۰ متصل شده است: برنامه پشتیبانی چاپ برای پشتیبانی از ویژگی‌های جدید و برای مکان‌های کاری طراحی شده است تا بدون نیاز به نصب درایور‌های اضافی، فرآیند چاپ را انجام دهند.ویندوز ۱۱ همچنین به کاربران اجازه می‌دهد بدون توجه به وضعیت مزاحم نشوید، اعلان‌های مهم و حساس به زمان را دریافت کنند.ویژگی‌های چاپ و مزاحم نشوید ویندوز ۱۱ به ویندوز ۱۰ می‌روند که در حال حاضر برای آزمایش در کانال پیش‌نمایش نسخه در دسترس است.
برچسب ها: مایکروسافت
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها