به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۳۵۳۶۱۵

روزی‌که علی‌کریمی‌ پرسپولیسی‌ها را‌سورپرایز کرد

روزی‌که علی‌کریمی‌ پرسپولیسی‌ها را‌سورپرایز کرد
گروه ورزشی:علی کریمی در یک تقابل خود با پرسپولیس رفتار عجیبی داشت.علی کریمی بدون شک یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس است. او با وجود اینکه به جز پرسپولیس در تیم‌های دیگری هم به میدان رفته هرگز محبوبت خود را بین پرسپولیسی‌ها از دست نداده است. از طرفی تقابل‌های علی کریمی با پرسپولیس هم همیشه جذابیت خاصی داشته است. یکی از جذاب‌ترین تقابل‌های علی کریمی و پرسپولیس در بازی رفت لیگ نهم رقم خورد که او در تیم استیل‌آذین حضور داشت. کریمی که ابتدای آن فصل به خاطر اختلاف با مرحوم عباس انصاری‌فرد از پرسپولیس راهی استیل‌آذین شده بود، در آن بازی یک حرکت جنجالی انجام داد که تا سال‌ها در خاطر پرسپولیسی‌ها مانده است.
 
او که با بازوبند کاپیتانی و پیراهن شماره ۸ استیل‌آذین به میدان رفته بود، در آن بازی عملکرد خوبی داشت اما در دقایق پایانی و در شرایطی که تیمش با نتیجه ۲ بر یک جلو بود، به خاطر یک صحنه به شدن به داور اعتراض کرد و کارت زرد گرفت. او چند دقیقه بعد به خاطر یک هند مشکوک کارت زرد دوم را از مسعود مرادی گرفت و اخراج شد. کریمی که به شدت از دست داور خشمگین بود شدیدا به او معترض شد و اتفاق جنجالی در همین لحظه رخ داد.

کریمی در زمان خروج از میدان پیراهن استیل‌آذین را از تن خود خارج کرد و زیر لباس اصلی، پیراهن پرسپولیس را به تن داشت که همین صحنه هواداران این تیم را به وجد آورد و ان‌ها به شدت او را تشویق کردند.نکته جالب این بود که کریمی در میکسدزون استادیوم ازادی و در مصاحبه پس از بازی شدیدا از عادل فردوسی‌پور بابت کنایه‌هایی که زده بود، انتقاد کرد. فردوسی‌پور معتقد بود کریمی به خاطر ترس از پرواز خودش را محروم کرده تا به کرمان نرود که او در مصاحبه با میثاقی گفت که اگر لازم باشد با اسب هم به کرمان می‌رود!
مرجع : خبرآنلاین
برچسب ها: علي كريمي
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها