به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۳۵۳۸۲۱

هزینه عروسی دوم جنیفر لوپز چقدر بود؟

هزینه عروسی دوم جنیفر لوپز چقدر بود؟
گروه فرهنگی: پس از ازدواج مخفیانه جنیفر لوپز و بن افلک در لاس وگاس در ۱۷ جولای، دومین عروسی آنها برای همه دوستان و خانواده هایی که نتوانستند در اولین جشن حضور داشته باشند برگزار شد.این مراسم در جورجیا و در زمین ۳۳ هکتاری افلک برگزار شد و سه روز به طول انجامید. هزینه این مراسم بیش از ۴۰۰ هزار دلار بود. روز اول شام قبل از عروسی، روز دوم جشن اصلی برگزار شد و روز سوم جشن با پیک نیک و کباب ادامه پیدا کرد.

چند روز قبل از این مراسم در ساوانا، جنیفر لوپز چند کیلومتر دورتر از خانه، در حال پیاده روی و خرید با ویولت، یکی از دختران جنیفر گارنر و بن افلک، دیده شده بودند. جنیفر گارنر پس از اولین مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک یک دسته گل برای عروس فرستاد.

دومین عروسی جنیفر لوپز و بن افلک یک رویداد بسیار خصوصی بود. برای جلوگیری از چشمان کنجکاو پاپاراتزی ها، این زوج یک سیستم کنترل امنیتی نصب کردند تا اطمینان حاصل شود که تنها مهمانان به این لینک دسترسی دارند، که در میان آنها چهره هایی مانند مت دیمون بازیگر یا جیمی کیمل مجری تلویزیون دیده می شد.

همچنین، جی شتی، یک راهب سابق هندو و روحانی معروف در میان سلبریتی های هالیوود که در ماه سپتامبر، مراسم ازدواج بازیگر زن لیلی کالینز را با فیلمساز معروف چارلی مک داول را برگزار کرد، مراسم عروسی این زوج را بر عهده داشت. همچنین لباس لوپز توسط رالف لورن طراحی شده است، در حالی که او در اولین عروسی اش با افلک، لباس طراح لبنانی زهیر مراد را انتخاب کرده بود.

حواشی دیگر این مراسم عروسی آمبولانسی بود که دو روز پیاپی به این مراسم وارد و خارج شد. این آمبولانس که در حال خروج از مراسم عروسی بن افلک و جنیفر لوپز در جورجیا مشاهده شد، ظاهرا یک فرد ناشناس را منتقل می کرد. حدود ساعت ۸:۴۵ بعد از ظهر، یک آمبولانس در ورودی مهمانان خانه افلک آمد و یک مهمان دیگر را روز جمعه برد.

خودروی اورژانس حداقل دو نفر را از جشن ازدواج سه روز از خانه ای که این زوج در آن اقامت داشتند خارج کرد. قبل از حرکت ماشین، مرد ناشناس را بیرون آمبولانس آوردند. در حال حاضر مشخص نیست که وضعیت این فرد چگونه است و به کدام بیمارستان منتقل شده است. ظاهراً مادر افلک در آمبولانسی که روز اول از محل اقامت خارج شده بود، منتقل شده است. گفته می شود او لیز خورده و پایش شکسته و به بخیه نیاز دارد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها