به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۳۵۳۸۳۹

واکنش اللهیار صیادمنش به مصدومیت تلخ

واکنش اللهیار صیادمنش به مصدومیت تلخ
گروه ورزشی:مهاجم جوان تیم ملی گفت: با توجه به نظر پزشکی که امروز در لندن مرا معاینه کرد دو راه حل در رابطه با درمان مصدومیتم پیش رو دارم، اما...

اللهیار صیادمنش، مهاجم تیم هال سیتی سه شنبه شب گذشته مقابل تیم برنلی در هفته دوم لیگ چمپیونشیپ انگلیس با مصدومیت از ناحیه همسترینگ مواجه و مجبور شد زمین را ترک کند.

نشست خبری پایان این بازی حاوی صحبت‌های تلخ سرمربی هال سیتی درباره مهاجم بیست و یک ساله مازندرانی تیم ملی فوتبال کشورمان بود که گفت: «به احتمال زیاد صیادمنش ۴ تا ۶ هفته از میادین دور خواهد بود!»اما صبح روز گذشته یکی از سایت‌های انگلیسی از طولانی تر شدن روزهای درمان صیادمنش خبر داد و اعلام شد که شاید این مصدومیت مانع از حضور این بازیکن در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شود.

در روزهای اخیر صیادمنش پس از مشورت با گروهی از پزشکان باشگاه هال سیتی تصمیم گرفت برای روشن شدن تکلیف مصدومیتش توسط یک پروفسور متخصص عضلانی معاینه شود. صیادمنش روز گذشته به همین منظور به لندن رفت تا توسط این پروفسور معاینه شده و درباره مصدومیتش با او مشورت کند.

اللهیار صیادمنش پس از معاینه توسط پروفسور در گفتگو با خبر ورزشی گفت: «بعد از معاینه کامل توسط پروفسور، او به من گفت که دو راه برای درمان این مصدومیت پیش روی من وجود دارد. یا باید ناحیه پاره شده همسترینگم را جراحی کنم که قطعاً به جام جهانی نخواهم رسید اما به طور قطع سلامتی کاملم را به دست می‌آورم و می‌توانم در ادامه با سلامتی کامل به فوتبال ادامه بدهم.»وی در ادامه به خبر ورزشی گفت: «اما پروفسور به من گفت که اگر پایم را جراحی نکنم ظرف مدت ۷۰ روز می‌توانم به میادین برگردم و حتی به جام جهانی هم برسم ولی این خطر برایم وجود دارد که با فشار دوباره بر روی ناحیه آسیب دیده در آینده مشکل بیشتری برایم به وجود بیاید».

صیادمنش در پایان این گفتگو درباره اینکه چه تصمیمی برای آینده‌اش خواهد گرفت تاکید کرد: «قرار است در این باره نظر کادرفنی تیم ملی را بپرسم و در نهایت تصمیم قطعی ام را در رابطه با اینکه کدام یک از این دو راه را انتخاب کنم بگیرم».جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از آخرین روزهای آبان ماه آغاز می‌شود و اولین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در این رقابت‌ها روز سی‌ام آبان مقابل تیم ملی انگلیس برگزار خواهد شد.
مرجع : خبرورزشی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها