به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۳۵۴۳۵۴

نبرد خرس‌ها و گاوهای بازار رمزارز

نبرد خرس‌ها و گاوهای بازار رمزارز
گروه اقتصادی: امروز ۴ شهریور ۱۴۰۱، همزمان با حرکت بیت‌کوین، اتریوم نیز با مانعی نزدیک به ۱۷۲۰ دلار مواجه شد، رپیل همچنان در نزدیکی به ۰٫۳۵ دلار در حال مبارزه است. بازار رمزارز در شرایط شخص‌تری نسبت به موضع خرس‌ها و گاوهای بازار در حال حرکت است.قیمت بیت‌کوین کفی بالاتر از منطقه ۲۱ هزار دلار تشکیل داده. بیت‌کوین همچنین موج صعودی کوتاهی را آغاز کرد و به بالای منطقه ۲۱ هزار و ۵۰۰ دلاری صعود داشت. در حال حاضر قیمت در حال تثبیت و مبارزه در سطح مقاومت مهم ۲۲ هزار دلار است.به طور مشابه، اکثر آلت‌کوین‌های اصلی بازار در تلاش برای به دست آوردن شتاب صعودی هستند. اتریوم در نزدیکی منطقه مقاومتی ۱۷۲۰ دلار با مقاومت خرس‌ها مواجه شد. کاردانو نیز در صورتی که مقاومت ۰٫۴۷۵ دلاری را رد کند، می‌تواند سرعت رشد را افزایش دهد.

روند ۴ساعته بیت‌کوین، Tradingview
روند بیت‌کوین
پس از یک حرکت ثابت، قیمت بیت‌کوین توانست منطقه مقاومت ۲۱ هزار و ۵۰۰ دلاری را از میان بردارد. بیت‌کوین حتی به بالای مقاومت ۲۱ هزار و ۶۵۰ دلار نیز صعود کرد. با این حال، گاوها برای به دست آوردن قدرت از دست خرس‌ها تلاش کردند، اما قیمت بسیار پایین‌تر از منطقه مقاومت ۲۲ هزار دلاری باقی ماند. گفتنی است بازار رمزارز برای ادامه روند صعودی خود، بیت‌کوین باید از ناحیه مقاومت ۲۲ هزار دلاری عبور کند. مقاومت بعدی نزدیک به سطح ۲۲ هزار و ۵۰۰ دلار قرار دارد که بالاتر از آن قیمت ممکن است ۲۳ هزار و ۲۰۰ دلار را نیز آزمایش کند.از جنبه نزولی، حمایت اولیه قیمت اکنون نزدیک به سطح ۲۱ هزار و ۴۰۰ دلار است. حمایت کلیدی بعدی در نزدیکی منطقه ۲۱ هزار دلاری قرار دارد که در زیر آن قیمت می‌تواند کاهش دیگری را آغاز کند.

روند ۴ساعته اتریوم، Tradingview
روند اتریوم
اتریوم توانست از سطوح ۱۶۸۰ و ۱۷۰۰ دلار بالاتر برود. با این حال، خرس‌ها در نزدیکی منطقه مقاومت ۱۷۲۰ دلاری همچنان فعال هستند. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به سطح ۱۷۵۰ دلار است که بالاتر از آن قیمت می‌تواند به سمت منطقه مقاومت ۱۸۰۰ دلار افزایش یابد.اگر کاهش دیگری وجود داشته باشد، قیمت ممکن است خریدارانی را در نزدیکی منطقه پشتیبانی ۱۶۵۰ دلار پیدا کند. حمایت اصلی بعدی ۱۶۰۰ دلار است که زیر آن قیمت می‌تواند کاهش دیگری را آغاز کند.

سایر‌ آلت‌کوین‌های بازار رمزارز
کاردانو بالای منطقه ۰٫۴۵ دلار آمریکا تثبیت می‌شود. قیمت در تلاش است تا منطقه مقاومت ۰٫۴۷۵ دلار را رد کند. اگر گاوها موفق شوند، ممکن است قیمت به سمت مقاومت ۰٫۵۰ دلار افزایش یابد.بایننس‌کوین در نزدیکی منطقه محوری ۳۰۰ دلار آمریکا در حال تحکیم است. مقاومت فوری نزدیک به ۳۰۵ دلار است. مقاومت اصلی بعدی در روند صعودی روی ۳۱۲ دلار است که بالاتر از آن قیمت می‌تواند ۳۲۰ دلار را آزمایش کند.سولانا برای پاکسازی سطح ۳۶٫۵۰ دلار تلاش کرد. اکنون در نزدیکی سطح ۳۵ دلار آمریکا در حال تثبیت است. اگر یک شکست نزولی در روند وجود داشته باشد، قیمت ممکن است دوباره به حمایت ۳۳٫۵۰ دلاری مراجعه کند.دوج‌کوین نتوانست مقاومت ۰٫۰۷۲۰ دلاری را از میان بردارد. اگر روند نزولی ادامه یابد، خرس ها ممکن است به سمت سطح ۰٫۰۶۶۵ دلار حرکت کنند.

چند آلتکوین دیگر بازار رمزارز از جمله SHIB، ETC، CRO، XMR، EOS، EGLD، THETA، DCR، SNX و TFUEL در حال افزایش قیمت هستند. از این میان، TFUEL بیش از ۲۵ درصد افزایش یافت و سطح ۰٫۰۷۲ دلار را شکست.
مرجع : تجارت نیوز
برچسب ها: رمز ارز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها