به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۳۵۴۴۰۸

توپ طلا، هدف بعدی کریم بنزما

توپ طلا، هدف بعدی کریم بنزما
گروه ورزشی: مهاجم فرانسوی رئال مادرید بعد از کسب جایزه بهترین بازیکن یوفا حالا امید اصلی کسب توپ طلا نیز است.به گزارش ایسنا، برای کریم بنزما، جایزه بهترین بازیکن مرد یوفا بعید است آخرین تقدیری باشد که او برای نقشش در قهرمانی به یاد ماندنی رئال مادرید در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا دریافت کرده است.مراسم توپ طلا در ماه اکتبر برگزار می شود و یک هدف دست یافتنی برای این بازیکن فرانسوی است.
 
بنزما که بعد از جام جهانی ۳۵ ساله خواهد شد به دلیل دست داشتن در یک رسوایی باج خواهی در مورد یک فیلم، به مدت ۵ سال و نیم از تیم ملی فرانسه دور شد و در دوره قبلی جام جهانی نبود.این مهاجم فرانسوی فصل گذشته ۴۴ گل در ۴۶ بازی برای رئال به ثمر رساند که از جمله ۲۷ گل در لالیگا بود، اما بهترین فرم او در لیگ قهرمانان اروپا بود که در آن با ۱۵ گل در ۱۲ بازی، بهترین گلزن رقابت ها بود. بنزما با بستن بازوبند کاپیتانی، ستاره بی چون و چرای فصل قبل تیمش بود.

او یک هت تریک خیره کننده در ۱۷ دقیقه در پیروزی تماشایی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل پاری سن ژرمن به ثمر رساند و مقابل چلسی در  یک چهارم نهایی نیز درخشید. درخشش بنزما برابر سیتی نیز ادامه داشت ولی در دیدار فینال نتوانست گلزنی کند.

بنزما در واکنش به کسب جایزه بهترین بازیکن سال یوفا با فروتنی خاصی گفت: چیزی که برای من مهم است کسب جام های تیمی است. اگر کارها را به خوبی در زمین انجام دهید، جوایز فردی به دنبال خواهد داشت.
توپ طلا باید هدف بعدی بنزما باشد و سپس بنزما نگاه خود را به جام جهانی معطوف خواهد کرد، جامی که در سال ۲۰۱۸ زمانی که فرانسه قهرمان شد، او در آن نقشی نداشت و اصلا به تیم ملی کشورش دعوت نشد.
برچسب ها: کریم بنزما
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها