به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۳۵۴۵۳۰

قیمت قوطی پروفیل + نمودار قیمت‌ پروفیل‌آهن‌1401

گروه کسب و کار:
قیمت قوطی پروفیل + نمودار قیمت‌ پروفیل‌آهن‌1401
قیمت قوطی پروفیل و نمودار آن را  در سایت شهرآهن مشاهده نمائید.  پروفیل یکی از مقاطع فولادی که به طور گسترده در پروژه‌های ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد، انواع قوطی آهن است. این مصالح ساختمانی پرکاربرد در انواع مختلفی تولید می‌شوند، بنابراین در هنگام خرید آن‌ها با توجه به نوع استفاده خود باید دقت لازم را به خرج دهید. یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید این محصولات توجه به جدیدترین قیمت قوطی آهن و پروفیل است. چرا که آگاهی از قیمت روز این مقاطع فولادی و انتخاب بهترین و مناسب‌ترین قیمت قوطی و پروفیل تاثیر قابل توجهی در هزینه‌های نهایی پروژه می‌گذارد. در این مطلب از سایت شهر آهن درباره نمودار قیمت پروفیل آهن در سال‌های 1400 و 1401 اطلاعاتی را بدست خواهید آورد. همچنین هر گونه اطلاعاتی درباره قوطی آهن و پروفیل آهن و یا سایر محصولات فولادی را به همراه استعلام قیمت قوطی آهن و... را می‌توانید از سایت آهن آلات شهرآهن به دست آورید و جهت خرید پروفیل آهن از این سایت اقدام کنید.

قیمت قوطی آهن
قیمت روزانه پروفیل و قوطی آهن به مشخصات فنی و روش ساخت آن‌ها در خط تولید کارخانجات مختلف بستگی دارد. علاوه بر این قیمت این محصولات تحت تاثیر موارد دیگری جدا از محدوده کارخانه به طور پیوسته در حال تغییر است. به همین دلیل مراکز فروش حضوری و اینترنتی آهن‌آلات مختلف همچون مجموعه شهر آهن قیمت قوطی آهن و پروفیل را به صورت روزانه منتشر می‌کنند.  برخی از فاکتورهای جهانی تاثیرگذار بر قیمت نهایی این محصولات فولادی عبارتند از:
•    نوسانات ارز
•    تغییر در قیمت مواد اولیه
•    نابسامانی‌های سیاست‌های خارجی

یک سری عوامل دیگر نیز در سطح کشور وجود دارند که بر قیمت پروفیل و قوطی آهن به طور مداوم تاثیر می‌گذارند. برخی از این موارد شامل نمونه‌های زیر است:
•    تغییر در سیاست‌های اعمال شده در حوزه صنعت فولاد
•    هزینه‌های حمل‌ونقل بار
•    نوسانات تعرفه قیمت‌گذاری و تغییر در قوانین
•    افزایش و کاهش میزان عرضه و تقاضا در بازار محصولات فولادی
•    تغییر سیاست‌های کاری مرکز فروش قوطی‌های آهنی. در این رابطه بهترین انتخاب این است که قوطی آهنی و پروفیل مورد نیاز خود را از نمایندگی‌های مجاز و بدون واسطه‌ای همچون شهرآهن خریداری کنید.
مراکز فروش انواع محصولات فولادی معتبر امکان خرید مستقیم از کارخانه را برای مشتریان فراهم می‌سازند. این امر باعث می‌شود که ارزان‌ترین قیمت مقاطع فولادی و پروفیل را در اختیار شما قرار دهند. برای مثال اگر قوطی آهن 14 را از فروشگاه‌های متفرقه خریداری کنید، مطمئنا آن را با قیمتی بسیار متفاوت از قیمت درب کارخانه دریافت خواهید کرد. این در حالی است که اگر این محصول را از شهرآهن نمایندگی فروش انواع قوطی و پروفیل در سراسر کشور بخرید، آن کالا با قیمتی نزدیک به قیمت درب کارخانه به دست شما می‌رسد.



تحلیل نمودار قیمت پروفیل آهن 1400
همانطور که بیان شد، قیمت مقاطع فولادی مختلف به عوامل متعددی همچون ابعاد، کیفیت و شرکت سازنده و همچنین نوسانات قیمت دلار و قیمت جهانی این محصولات بستگی دارد. در سال 1400 شاهد تغییرات متعدد در قیمت قوطی آهن و پروفیل بودیم که موارد متعددی در آن تاثیر داشتند. با شروع پاندمی کرونا بسیاری از مجتمع‌های تولیدی فولاد در سراسر جهان و به خصوص چین حجم تولیدات خود را کاهش دادند. این اتفاق کاهش میزان عرضه محصولات فولادی در بازارهای جهانی و افزایش قیمت آن‌ها را به دنبال داشت.
تحلیل نمودار قیمت پروفیل آهن در سال 1400 نشان می‌دهد که قیمت این محصول در 7 ماه ابتدایی سال به بیش از 5 برابر ماه‌های قبل رسیده است. البته قیمت پروفیل آهن در این زمان نوسانات متعددی را نیز پشت سر گذاشته است. بیشترین تغییرات قیمت نیز در اثر رویدادهای سیاسی و نوسانات قیمت دلار در جهان رخ داده‌اند.



تحلیل نمودار قیمت پروفیل آهن 1401
سال 1401 را می‌توان به عنوان ضربه‌ای سنگین برای بازار فولاد تصور کرد. با افزایش 7 برابری هزینه سوخت در این سال هزینه تولید محصولات فولادی نیز بیشتر شده است که این امر روی افزایش قیمت قوطی آهن و سایر مقاطع فولادی نیز تاثیر دارد.
از سوی دیگر با بیشتر کردن بودجه لازم برای پروژه‌های عمرانی موجب افزایش تقاضا برای محصولات فولادی و به دنبال آن گران شدن این محصولات شده است. در حال حاضر کارخانجات مختلف نیز به دلیل هزینه‌بر بودن تهیه مواد اولیه از کشورهای دیگر قادر نیستند که برای جبران نیازهای بازار تولیدات خود را افزایش دهند. تنها می‌توان امیدوار بود که قیمت این مقاطع فولادی تا پایان سال 1401 به دلیل کاهش قیمت جهانی فولاد کمتر شود و آن هم تنها در صورت افزایش صادرات فولاد چین محقق می‌گردد.
با نگاه کردن به بودجه تعیین شده برای سال 1401 کاهش تورم برای تمام محصولات و خدمات پیش‌بینی می‌شود. در این صورت قیمت پروفیل آهن نیز تاثیر کمتری از تغییرات قیمت دلار و تورم آن گرفته و احتمال هم‌راستا شدن آن با قیمت‌های جهانی وجود دارد. اما همچنان قیمت پروفیل صنعتی آهن و قوطی آهن در شهر آهن بسیار مناسب و اقتصادی است و جهت خرید قوطی آهن و... می‌توانید از سایت شهر آهن اقدام کنید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها