به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۳۵۴۵۹۰

ویژگی‌های مخفی اندروید که از آن‌ها بی‌خبر بودید

ویژگی‌های مخفی اندروید که از آن‌ها بی‌خبر بودید
گروه فناوری: گوشی‌های اندرویدی به شدت بین خریداران محبوب هستند، اما ویژگی های مخفی زیادی در سیستم عامل اندروید پنهان شده که احتمالا از آنها بی اطلاع هستید. در ادامه به معرفی این قابلیت ها خواهیم پرداخت.

تقریبا نیمی از آمریکایی‌ها از گوشی هوشمند اندرویدی استفاده می‌کنند. علیرغم تسلط اپل بر بازار گوشی‌های هوشمند در آمریکای شمالی، محصولات اندرویدی ساخته شده توسط برندهایی مانند سامسونگ، لنوو، تی سی ال و گوگل سهم باقی مانده از بازار را به خود اختصاص داده‌اند. جالب است بدانید که کاربران اندروید و آیفون – حداقل بر اساس نتایج نظرسنجی – دو گروه بسیار متفاوت از افراد هستند (از لحاظ سطح درآمد، سلایق و تیپ شخصیتی).

با این وجود، یک گوشی هوشمند اندرویدی پرچمدار مانند گلکسی اس ۲۲ پلاس به خوبی آخرین مدل از آیفون است یا حتی در برخی دسته‌بندی‌ها و بسته به نیاز کاربر، بهتر هم تلقی می‌شود. علاوه براین، گوشی‌های اندرویدی جالب دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید یا شاید همین حالا هم صاحب یکی از آنها هستید. گوگل هر سال خلاق‌تر می‌شود و ما اکنون منتظر سیستم عامل جدید اندروید ۱۳، قبل از پایان سال جاری میلادی هستیم. در حال حاضر اکثر مردم از اندروید ۱۲ استفاده می‌کنند، اما در کمال تعجب، چند ویژگی مخفی وجود دارد که بسیاری از کاربران از وجود آنها اطلاعی ندارند.
حالت مهمان و ویژگی های مخفی دیگر در اندروید

در جریان یک نظرسنجی از تعدادی شرکت‌کننده در مورد برخی از ویژگی های مخفی اندروید سوال شد. از 592 شرکت‌کننده‌ی آمریکایی که مورد بررسی قرار گرفت، 34.80% نمی‌دانستند گوشی‌های هوشمند اندرویدی دارای حالت مهمان (Guest Mode) است. حالتی که برای محافظت از حریم خصوصی کاربر، در حالی که شخص دیگری از گوشی استفاده می‌کند، طراحی شده است. علاوه بر این 20.27٪ افراد نمی‌دانستند که شما می توانید به طور خودکار، قفل گوشی را زمانی که در خانه هستید، غیرفعال کنید. 17.91٪ افراد هم در مورد «حالت یک دست» بی اطلاع بودند. حالتی که کنترل تلفن را آسان‌تر می‌کند.
 
آیا می‌دانستید که می‌توان صفحه نمایش گوشی اندرویدی را تقسیم کرد و چند برنامه را کنار هم اجرا کرد؟ خب ۱۷.۴۰% از افراد شرکت کننده از این ویژگی جالب اطلاعی نداشتند. با این حال، اکثر پاسخ دهندگان می‌دانستند که می توان فونت متن و تصویر تلفن هوشمند اندرویدی را افزایش داد. تنها ۹.۶۳% از آن اطلاعی نداشتند. البته باید اشاره کنیم که ویژگی های مخفی دیگری هم در گوشی‌های اندرویدی وجود دارد که احتمالا از آن‌ها اطلاعی ندارید.
برچسب ها: اندروید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها