به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۶ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۳۵۴۸۴۳

ترین‌های آماری هفته سوم در غیاب ستاره‌های سرخابی

گروه ورزشی: برترین‌های هفته سوم لیگ برتر از از لحاظ آماری مشخص شدند که در این بین نام بازیکنی از استقلال و پرسپولیس به چشم نمی‌خورد.
ترین‌های آماری هفته سوم در غیاب ستاره‌های سرخابی
پرونده هفته سوم لیگ برتر در حالی بسته شد که پرسپولیس و استقلال به پیروزی یک بر صفر دست یافتند، سپاهان و گل گهر مقابل یکدیگر به تساوی دو بر دو رضایت دادند و فولاد خوزستان نیز در یک بازی پراتفاق و مهیج سه بر دو تراکتور را شکست داد. صنعت نفت و پیکان نیز دیگر تیم‌های پیروز این هفته بودند که هوادار و نفت مسجدسلیمان را از پیش رو برداشتند. در دیگر بازی پُرگل این هفته نیز نساجی و ملوان در دربی شمال به تساوی دو بر دو رسیدند.
سایت آنالیز یازده آمار هشت بازی این هفته و ترین‌هایش را منتشر کرد که از استقلال و پرسپولیس هیچ بازیکنی در این بین حضور ندارد. نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان دو نماینده در این لیست دارند‌.
سامان نریمان جهان، پیمان رنجبری از نفت مسجدسلیمان و اریک بایناما بازیکن گل‌گهر با ۴ شوت بیشترین تعداد شوت را داشتند که از این بین تنها پیمان رنجبری موفق به گلزنی شد.


رناتو داسیلویرا مدافع سپاهان که در این هفته گل به خودی زد از ۴۳ پاسش تنها یک پاس اشتباه داشت و آمار جالب توجه ۹۸ درصدی در دقت پاس را ثبت کرد. امیرحسین غلامی، مدافع چپ پیکان که ۴۵ دقیقه بازی ۶ تکل صحیح داشت و در مدت حضورش در زمین عملکرد دفاعی موفقی داشت. رامتین سلیمان‌زاده از مس رفسنجان، میلاد فخرالدینی از آلومینیوم و سینا مریدی صنعت نفت آبادان با هشت قطع توپ از برترین‌های هفته سوم در این کنش دفاعی بودند.
ایوب کلانتری، هافبک نساجی که پاس گل تساوی بخش تیم‌شان را برای ابراهیمی ارسال کرد با پنج پاس خلق موقعیت، خلاق‌ترین بازیکن این هفته بود و بارها مهاجمان نساجی را در شرایط گلزنی قرار داد. محسن سفیدچقایی مدافع راست هوادار تهران نیز با ۴ دریبل موفق بیشترین دریبل در این هفته را به ثبت رساند.
محمد ناصری و ایمان صادقی دروازه‌بان‌های پیکان و ملوان با چهار مهار موفق تاثیرگذارترین دروازه‌بان‌های هفته سوم بودند. از ملوان همچنین سعید کریمی شش بار در موقعیت‌های خطرناک، دفع توپ داشت و اجازه ایجاد خطر بیشتر روی دروازه صادقی را نداد.
 دو بازیکن هم از تیم‌های خوزستانی حضور دارند. مجید علیاری مهاجم نوک فولاد علاوه گل و پاس گل در نبردهای هوایی هم مقابل بازیکنان تراکتور موفق بود و در ۹ نبرد هوایی پیروز شد. محمد طیبی نیز با همین آمار ۹ نبرد هوایی را از بازیکنان هوادار برد تا نقشه‌های شاگردان الهامی در استفاده از توپ‌های بلند موفقیت‌آمیز نباشد.
برچسب ها: لیگ برتر فوتبال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها