به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۶ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۳۵۴۸۵۴

اپل واچ پرو به چه شکل عرضه خواهد شد؟

اپل واچ پرو به چه شکل عرضه خواهد شد؟
گروه فناوری:اپل واچ پرو احتمالا ۱۶ شهریور همراه با اپل ‌واچ سری ۸ و گوشی‌های سری آیفون ۱۴ معرفی می‌شود.طبق گزارش جدیدی، ساعت هوشمند موسوم به «اپل واچ پرو» دارای قاب ۴۷ میلی‌متری خواهد بود. برای مقایسه، آخرین ساعت عرضه شده توسط کوپرتینویی‌ها یعنی «اپل واچ سری ۷» در اندازه‌های ۴۱ میلی متری و ۴۵ میلی متری در دسترس کاربران قرار گرفته است.

طبق این گزارش که توسط Macrumors و به نقل از وب‌سایت ژاپنی مک اوتاکارا منتشر شده، با توجه به اندازه بزرگتر ۴۷ میلی‌متری، می‌توان انتظار داشت تا اپل ‌واچ پرو صفحه نمایش بزرگتری نیز داشته باشد که می‌تواند ۱.۹۹ اینچی باشد.در این گزارش با استناد به اطلاعات دریافتی از «منابع موثق» همچنین ادعا شده که اپل ‌واچ پرو دارای نمایشگر کاملا تخت خواهد بود، در حالی که مدل‌های فعلی اپل‌ واچ دارای لبه‌های کمی خمیده در اطراف نمایشگر خود هستند.

سایر ویژگی‌های اپل واچ پرو
استفاده از طراحی مسطح می‌تواند باعث افزایش دوام اپل واچ‌ پرو شود. مارک گورمن از بلومبرگ سال گذشته گفته بود که اپل واچ پرو یک مدل «جان سخت» خواهد بود که برای فعالیت‌های پرتحرک مانند پیاده‌روی و ورزش‌های مخاطره‌آمیز طراحی شده است.

البته در گزارش‌های قبلی به وجود نمایشگر تخت نیز اشاره شده بود اما این اولین باری است که به قاب بزرگ‌تر ۴۷ میلی‌متری آن اشاره شده. از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار اپل واچ ‌پرو می‌توان به بدنه تیتانیومی، عمر باتری بیشتر، حالت کم مصرف پیشرفته، تراشه S۸ و موارد دیگر اشاره کرد.انتظار می‌رود اپل در رویداد پیش‌رو خود که روز چهارشنبه هفته آینده (۱۶ شهریور) برگزار می‌شود، از اپل واچ‌ پرو در کنار دو مدل استاندارد اپل ‌واچ سری ۸ همراه با گوشی‌های سری آیفون ۱۴ رونمایی کند. درباره قیمت این دستگاه پوشیدنی هنوز چیزی اعلام نشده، اما مدل‌های تیتانیومی اپل واچ در حال حاضر با قیمت ۷۹۹ دلار فروخته می‌شوند، بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که قیمت اولیه اپل ‌واچ پرو حدود ۷۹۹ تا ۹۹۹ دلار باشد.
برچسب ها: اپل واچ پرو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها