به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۳۵۴۹۵۲

۹سلبریتی فوق ثروتمند که زندگی ساده‌ای دارند

۹سلبریتی فوق ثروتمند که زندگی ساده‌ای دارند
گروه فرهنگی: : ما تصور می کنیم همه ی سلبریتی ها به خاطر درآمد زیادشان حتماً بسیار ولخرج اند. با این حال، برخی از آن ها تصمیم گرفته اند مانند بقیه ی مردم زندگی ساده ای داشته باشند.بعضی از آن ها می خواهند پول خود را برای آینده پس انداز کنند و بعضی هایشان هم می ترسند با در پیش گرفتن یک سبک زندگی مجلل، فرصت داشتن یک ارتباط واقعی با مردم را از دست بدهند. علتش هر چه باشد، تصمیم آن ها برای داشتن یک زندگی متواضعانه علیرغم تمام وسوسه های مادی موجود، مهربانی و عاقل بودن آن ها را نشان می دهد.در ادامه از سلبریتی های ثروتمندی خواهیم گفت که زندگی ساده ای در پیش گرفته اند.

میلا کونیس و اشتون کوچر
میلا کونیس و اشتون کوچر که در سال ۲۰۱۵ با یکدیگر ازدواج کردند، یکی از مشهورترین زوج های هالیوود هستند. با این حال، از قرار معلوم آن ها دوست دارند زندگی ساده ای داشته باشند و از زرق و برقی که شهرت به دنبال دارد دور بمانند. میلا کونیس گفته او حلقه ی ازدواجش را از یک فروشگاه اینترنتی به قیمت تنها ۹۰ دلار خرید چون از قیمت های نجومی حلقه های ازدواج جواهرفروشی های لوکس شوکه شده بود.

لیدی گاگا
لیدی گاگا در توییتی فاش کرد که هنوز هم در سوپرمارکت ها از کوپن های تخفیف استفاده می کند و سعی می کند خریدهای خود را در فروشگاه های معمولی انجام دهد.

کریستن بل
کریستن بل یک بار در مصاحبه ای تلویزیونی فاش کرد که خیلی دوست دارد موقع خرید از کوپن های تخفیف استفاده کند تا پول بیشتری پس انداز کند. او حتی اعتراف کرد که ممکن است کوپن های تخفیف همسایه های خود را گاهی از صندوق پست شان کش برود.

کیرا نایتلی
کیرا نایتلی گفته که یک سقف حدوداً ۵۰ هزار دلاری برای مخارج خود تعیین کرده است. او گفته هدفش تنها پس انداز پول نیست، بلکه این کار به او کمک می کند ارتباطش با دیگران قطع نشود و آدم فروتنی باقی بماند. او در اینباره گفته: «فکر می کنم داشتن یک سبک زندگی پرخرج باعث می شود نتوانید با مردمی که چنین سبک زندگی ای ندارند ارتباط داشته باشید.» او همچنین گفته بعضی از بهترین اوقات زندگی اش را در مکان هایی سپری کرده که زرق و برق چندانی نداشتند.

هیلاری سوانک
هیلاری سوانک گفته در برابر کوپن های تخفیف هیچ مقاومتی ندارد. او در اینباره گفته: «وقتی آن کاغذ را باز می کنید و چشم تان به کوپن ها می افتد، انگار اسکناس های پول به صورت تان خیره می شوند.» و گرچه او حالا یکی از ستارگان تراز اول هالیوود است اما می گوید: «من اینطوری بزرگ شدم. چرا از آن استفاده نکنم؟»

اد شیرن
اد شیرن یکی از موفق ترین و پرفروش ترین موزیسین های عصر حاضر است اما خود اذعان کرده خرج زیادی ندارد. او حتی فاش کرده که یک سقف هزار دلاری برای مخارج خود تعیین کرده که بیشتر آن را خرج کرایه تاکسی می کند.

تیفانی هدیش
تیفانی هدیش مخالف سرسخت ولخرجی است. او یک بار فاش کرد که یکی از کیف هایش نسخه ی تقلبی یک برند معروف است. همچنین به گفته ی خودش، در سال ۲۰۱۶ ماهانه بیشتر از ۵۰۰ دلار خرج نمی کرد تا بتواند پول با پولش یک خانه برای خود بخرد. او گفته می ترسید دوباره بی خانمان شود.

سارا میشل گلار
سارا میشل گلار هم از کوپن های تخفیف استفاده می کند چون به گفته ی خودش، با این کار می تواند پول کمتری خرج کند. او گفته: «فقط چون آدم موفقی هستید، دلیل نمی شود ولخرجی کنید.»
گلار همچنین اذعان کرده علاقه ای به خرج های بزرگ ندارد. او گفته: «یک کت چرمی را قبل از اینکه بخرم، چندین روز می روم نگاهش می کنم.»

هلی بری
هلی بری در دهه ی ۲۰۰۰ میلادی یکی از پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود بود. با این حال، علیرغم ثروت زیادی که به دست آورده، خود را فردی بسیار مقتصد و صرفه جو توصیف می کند. او گفته: «من زیاد پول پس انداز می کنم چون همیشه نگران زمانی هستم که دیگر نتوانم درآمد داشته باشم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها