کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اصرار کریم بی‌دلیل نبود

جنگ با لِوا شروع شد؛ بنزما کاشته‌زن جدید رئال!

7 شهريور 1401 ساعت 16:10

گروه ورزشی: ساعاتی پس از دبل روبرت لواندوفسکی برای بارسا، کریم بنزما هم برای رئال دبل کرد. گل دوم بنزما روی یک ضربه کاشته به دست آمد و او اصرار خاصی برای زدن این ضربه داشت.


رئال مادرید شب گذشته در زمین اسپانیول به پیروزی با ارزش 1-3 دست یافت. کار رئال تا دقیقه 88 گره خورده بود ولی کریم بنزما روی پاس رودریگو توانست گل دوم را بزند. کریم دقیقه 100 بازی نیز ضربه کاشته خود را گل کرد تا برتری رئال پررنگ تر شود.


دقیقه 93 بازی رئال توسط رودریگو به گل سوم رسید ولی این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد. با دخالت VAR داور برای بازبینی صحنه رفت و ضمن اعلام ضربه کاشته برای رئال، دروازه‌بان اسپانیول را به دلیل خطا روی دنی سبایوس از زمین بازی اخراج کرد. اتفاقی که ثانیه‌ای قبل از رسیدن توپ به رودریگو رخ داده بود. هر پنج تعویض اسپانیول انجام شده بود و به همین دلیل کابررا، مدافع اسپانیول، درون دروازه قرار گرفت.

 
بازی هفت دقیقه متوقف بود و دقیقه 100 در حالی که تصور می شد داوید آلابا پشت توپ قرار بگیرد، این کریم بنزما بود که ضربه کاشته را زد و کابررا نیز فقط مسیر ورود توپ به دروازه را تعقیب کرد و نتوانست کار خاصی انجام دهد. به این ترتیب کریم موفق به ثبت یک دبل شد و تعداد گل هایش در لالیگا را به سه گل رساند تا پشت سر روبرت لواندوفسکی و بورخا ایگلسیاس در جدول گلزنان قرار بگیرد.



لواندوفسکی ساعاتی قبل از بازی رئال توانسته بود برای بارسا دبل کند و در پیروزی 4-0 بارسا برابر وایادولید ستاره زمین بود. 
در نشست خبری پس از بازی یکی از خبرنگاران از کارلو آنچلوتی پرسید که آیا کریم به خاطر رقابت آقای گلی با لواندوفسکی ضربه کاشته را زد؟ کارلتو در پاسخ گفت:« بله، قطعا همینطور است. تقریبا از این بابت مطمئنم.»

لالیگا به هفته سوم رسیده و از حالا مشخص است که رقابت جذابی را بین دو مهاجم شماره 9 برتر دنیا شاهد خواهیم بود.


کد مطلب: 355087

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/355087/جنگ-ل-وا-شروع-بنزما-کاشته-زن-جدید-رئال

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir