به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : ۳۵۵۰۸۹

رونمایی از پیراهن‌های آلمان برای جام جهانی

گروه ورزشی: کمپانی آدیداس از پیراهن‌های اول و دوم تیم ملی آلمان برای جام جهانی 2022 قطر رونمایی کرد.
رونمایی از پیراهن‌های آلمان برای جام جهانی
در حالی که در چند ماه گذشته اعتراض ها به برگزاری جام جهانی در قطر بیشتر از قبل شده و حتی چهره های سرشناسی مانند فیلیپ لام، کاپیتان سابق ژرمن، خواستار تحریم این رقابت ها شدند، امروز از پیراهن های جدید مانشافت برای جام جهانی 2022 رونمایی شد.
پیراهن اول آلمان مانند همیشه با رنگ های سفید و مشکی طراحی شده است؛ یک پیراهن سفید که نوار پهن مشکی در وسط آن دیده می شود. لوگوی فدراسیون فوتبال آلمان و چهار ستاره به نشانه چهار قهرمانی در جام جهانی هم به جای سمت چپ، وسط پیراهن و درون همان نوار مشکی قرار گرفته است. پرچم آلمان هم به شکل نوارهای باریکی روی یقه و پایین پیراهن تعبیه شده است. 



اما برای پیراهن دوم، آدیداس از رنگ خوش یمن عنابی که در جام جهانی 2014 استفاده شده بود، بار دیگر در طراحی پیراهن جدید بهره گرفت. در جام جهانی قبلی پیراهن های دوم آلمان سبز رنگ بود اما بعد از ناکامی در آن رقابت ها، آدیداس تصمیم گرفت رنگی که در جام جهانی برزیل برای پیراهن دوم آلمان و همین طور نوار روی سینه پیراهن اول استفاده کرده بود، برای پیراهن های این دوره به کار ببرد. 
در این پیراهن ها رنگ عنابی در زمینه اصلی است و رنگ مشکی به شکل هاشورهایی نامنظم روی آن دیده می‌شود. روی سرشانه‌های این پیراهن هم سه خط معروف آدیداس به رنگ طلایی دیده می‌شود.

برچسب ها: تیم ملی آلمان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها