به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۳۵۵۰۹۳

توافق با لورکوزن؛ پدیده چلسی هم‌بازی آزمون می‌شود

گروه ورزشی: کالوم هادسون اودوی، وینگر جوان چلسی، در یک قدمی پیوستن به بایرلورکوزن قرار دارد.
توافق با لورکوزن؛ پدیده چلسی هم‌بازی آزمون می‌شود
لورکوزن به صورت جدی به دنبال تقویت خط حمله‌اش پس از عملکرد ضعیف در سه بازی اول فصل جدید بود و شرایط هادسون اودوی را به صورت جدی زیر نظر داشت. 
حالا اسکای اسپورت خبر داده است که مدیران این باشگاه برای جذب این بازیکن انگلیسی با چلسی به توافق رسیده‌اند و او قرار است امروز برای انجام آزمایش‌های پزشکی راهی آلمان شود تا پس از پشت سر گذاشتن این مرحله، قراردادش را به صورت رسمی به امضا برساند. 
توافق صورت گرفته بین این دو باشگاه برای انتقال قرضی این بازیکن و به مدت یک سال است و هنوز مشخص نیست که آیا بند خرید اجباری یا اختیاری هم در این قرارداد گنجانده شده است یا خیر. 

این توافق در حالی به دست آمد که24 ساعت قبل به نظر می‌رسد شانس هادسون اودوی برای پیوستن به لورکوزن بسیار کم شده است، چرا که لورکوزن بندهایی را برای این قرارداد در نظر داشت که مورد موافقت چلسی نبود اما در نهایت دو طرف بر سر تمامی موارد به توافق رسیدند. 
این اولین باری است که هادسون اودوی قرار است پیراهن تیمی به جز چلسی را به تن کند و خارج از لیگ برتر انگلیس به میدان برود و می‌تواند چالشی جدی را پیش روی او قرار دهد. 
باشگاه‌های بسیاری در طول این مدت پیشنهادهایی را برای جذب این وینگر ارسال کردند اما او در نهایت تصمیم گرفت به لورکوزن ملحق و هم‌بازی سردار آزمون در این تیم شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها