کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مهدی تاج در گذر زمان (عکس)

8 شهريور 1401 ساعت 13:46

گروه ورزشی: مهدی تاج بار دیگر بر صندلی ریاست فدراسیون فوتبال تکیه زد. آنهم در انتخاباتی که در برابر رقیب (میرشاد ماجدی) قاطعانه رای آورد.


این اتفاق قابل پیش بینی بود به این خاطر که مهدی تاج یکی از مدیران باسابقه فوتبال به شمار می رود و پیش از عزیزی خادم هم عهده دار ریاست فدراسیون فوتبال بود. یکی از دلایل دیگری که موجب شد نظر اعضای هیئت رییسه بیشتر روی مهدی تاج باشد این بود که فوتبال در ماه های اخیر و بعد از برکناری عزیزی خادم اتفاقات خوبی را تجربه نکرد و عدم همدلی اعضای هیئت رییسه چالش های زیادی را در کارهای اجرایی به وجود آورده بود. هر چند برخی بر این عقیده بودند به خاطر قرارداد با مارک ویلموتس بهتر بود مهدی تاج برای ریاست فدراسیون فوتبال انتخاب نشود.

مهدی تاج بار دیگر به عنوان رییس فدراسیون فوتبال انتخاب شد و به نظر می رسد اینبار با تجربه بیشتری بر صندلی ریاست فدراسیون فوتبال تکیه بزند. او حتما از قرارداد با مارک ویلموتس درس گرفته  و اگر قرار باشد بار دیگر دست به جذب مربی خارجی بزند با احتیاط بیشتری کار خواهد کرد. هر چند او برای هر تغییر باید نظر اعضای هیئت رییسه را جلب کند و اینبار پای تفویض اختیار از سوی اعضای هیئت رییسه در میان نیست.
مهدی تاج در گذشته عضو هیات مدیره دو باشگاه ذوب آهن و سپاهان هم بود. در برهه ای هم مدیر مسئول روزنامه جهان فوتبال بود. روزنامه ای که سعی کرد با سبک خاصی تحولی در میان رسانه های فوتبال ایجاد کند و قدری هم در پیشبرد برنامه هایش موفق بود اما این روند متوقف شد. مهدی تاج بعد از مدیریت در دو باشگاه ذوب آهن و سپاهان به عنوان عضو هیئت مدیره به بدنه فدراسیون فوتبال راه پیدا کرد و بعد از حضور در دوره مدیریت علی کفاشیان برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد و رییس شد. در دوره مربیگری مارک ویلموتس او به دلیل مشکل قلبی از سمت خود کنار رفت تا عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال شود اما بخت با عزیزی خادم یار نبود و با امضای اعضای هیئت رییسه از کار برکنار شد. تاریخ تکرار و بار دیگر مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال شد اما به نظر می رسد این بار پخته تر عمل کند به خصوص که انتقادات زیادی را به خاطر قرارداد مارک ویلموتس به جان خریده است.


 


کد مطلب: 355253

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/355253/مهدی-تاج-گذر-زمان-عکس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir