کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مشکل بزرگ مربی جدید پرسپولیس حل شد

8 شهريور 1401 ساعت 13:52


گروه ورزشی:سیدجلال حسینی با شرکت در کلاس های مربیگری در شمال شرق تهران، مدرک مربیگری C آسیا را کسب کند.بعد از کناره گیری سید جلال حسینی از فوتبال، باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد که او فصل آینده به عنوان عضو کادر فنی همراه سرخ‌ها خواهد بود و در این زمینه مذاکراتی انجام شده و توافقاتی حاصل شده است. نکته جالب این بود که حسینی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس با چالش‌هایی روبرو شد.

 
از آنجایی که سید جلال حسینی بازیکن ملی بوده و سال‌ها در لیگ برتر سابقه بازی دارد، بر اساس قوانین به او مدرک مربیگری درجه D داده شد اما برای مدارک با درجات بالاتر، باید در کلاس‌های مربیگری شرکت می کرد. حسینی در مرحله اول باید در کلاس مربیگری درجه C آسیا شرکت می کرد و حالا این مدرک را دریافت کرده است. حالا پرسش اینجاست؛ آیا مشکل بزرگ سید جلال حسینی با مدرک مربیگری C آسیا حل شد؟ او می تواند در دیدار با صنعت نفت آبادان به عنوان مربی روی نیمکت پرسپولیس بنشیند؟

درهمین ارتباط یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال که تمایلی به افشای نام خودش نداشت به خبرورزشی گفت: " بر اساس قوانین لیگ برتر فوتبال ایران، سرمربی تیم لیگ برتری حتما باید دارای مدرک مربیگری درجه A آسیا باشد و دستیارانش هم حداقل باید دارای مدرک مربیگری درجه B باشند. به عبارت دیگر، تنها افرادی می‌توانند به عنوان مربی، کارت حضور روی نیمکت تیم لیگ برتری را دریافت کنند که یا مدرک درجه A  یا حداقل مدرک درجه B مربیگری داشته باشند. این یعنی حسینی باید دارای یکی ازاین مدارک باشد تا بتواند به عنوان مربی روی نیمکت پرسپولیس بنشیند اما در صورت درخواست رسمی باشگاه پرسپولیس برای نشستن سید جلال حسینی روی نیمکت این تیم، شاید این مجوز به خاطر سوابق کاپیتان سابق تیم ملی داده شود."

به نظر می رسد یحیی گل محمدی خودش هنوز تصمیمی برای استفاده از سید جلال حسینی روی نیمکت تیمش نگرفته است چرا که مدیران باشگاه پرسپولیس مشکلی برای ارسال نامه رسمی به سازمان لیگ ندارند. آیا سید جلال در بازی با صنعت نفت آبادان روی نیمکت پرسپولیس می نشیند؟ باید دید نظر یحیی گل محمدی چیست؟!


کد مطلب: 355259

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/355259/مشکل-بزرگ-مربی-جدید-پرسپولیس-حل

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir