به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۱۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۹ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۳۵۵۴۲۷
انتقاد نماینده مجلس از امضای تفاهم نامه آموزش و پرورش و مداحان

وزیر‌ به‌ جای‌ حل‌ مشکل فرهنگیان‌ در‌حال رایزنی‌ با مداحان‌ است

وزیر‌ به‌ جای‌ حل‌ مشکل فرهنگیان‌ در‌حال رایزنی‌ با مداحان‌ است
گروه جامعه:  یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی «مداحان تعلیم و تربیت» در حرم مطهر امام خمینی(ره) ،طرحی را تحت عنوان ایجاد تفاهم نامه بین جامعه مداحی و آموزش و پرورش را مطرح کرده است که بر اساس آن مداحان به صورت مجازی و حضوری در مدارس حاضر شوند.بر اساس این طرح و بنا به گفته‌های وزیر آموزش و پرورش؛ کسی که روضه خوان می‌شود باید دستگاه‌ها را بلد باشد و مقدمات را بداند تا کار زیبا و فاخر ارائه کند. مهمترین اتفاقی که می‌افتد ارتباط بین بچه‌های هیأتی است البته این موضوع در مجلس نیز مخالفانی دارد.

مباحث آموزشی با مشکلات زیادی روبرو است
در همین رابطه معین‌الدین سعیدی نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی و حسینی وظیفه فرد فرد جامعه است افزود: مداحان عزیز در بسط و گسترش این فرهنگ بسیار تاثیرگذار هستند ولی هیچ ضرورتی ندارد که بخواهیم در مباحث فنی و مدیریتی وزارت آموزش و پرورش به این موضوعات بپردازیم.

نماینده مردم چابهار در مجلس با تاکید بر اینکه موضوعات مختلف در حوزه آموزش و پرورش وجود دارد که نیاز به بررسی  و برنامه‌ریزی است به دیده بان ایران گفت: در مباحث آموزشی با چالش‌های زیادی مثل کاهش سهمیه‌های دانشگاه فرهنگیان و سرانه‌های پایین فضاهای آموزشی و ... روبرو هستیم ولی در چنین شرایطی چه الزامی دارد که وزیر آموزش و پرورش موضوع همکاری و ایجاد تفاهم با مداحان و حضور آنها در مدارس را مطرح کند؟! ایشان باید چالش های اصلی حوزه آموزش و پرورش را حل کند.این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به شعری گفت: "من بهر که خوانم غزل حافظ و سعدی/ در شهر غریبی که در آن فهم سخن نیست!"
مرجع : دیده‌بان ایران

ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۶/۰۹ ۱۲:۱۲
یه روز از ارومیه به خوی میامدم وسط جاده یک چاله بزرگی بود که یه خورد کم دقتی میتوانست ماشین را واژگون کند و صد متر بعد از این چاله با این تابلو روبرو شدم
(نماز ستون دین است
اداره راه و ترابری آذربایجان غربی )
فکر میکنی چی باعث شده ما به این روز بیفتیم همین مسائل. (392652)
۱۴۰۱/۰۶/۰۹ ۱۴:۳۰
جناب سعیدی میدانید بد بختی مملکت ایران چیست؟ در یک کلام چاپلوسی پدر مملکت را در آورده عده ای چون لیاقت پست و مقام را ندارند با توسل به چاپلوسی و پاچه خواری برای این و آن بهر قیمتی میخواهند در مقام خود بمانن (392655)
۱۴۰۱/۰۶/۰۹ ۱۸:۲۵
از موجودی که .......... چه انتظاری داری ؟ (392663)
۱۴۰۱/۰۶/۰۹ ۲۳:۵۸
..........ت‌واقعا‌قحط‌الرجال‌ است‌................ (392670)
۱۴۰۱/۰۶/۱۰ ۱۰:۴۳
البته مردم فهیم هستن ولی .... (392685)
۱۴۰۱/۰۶/۱۰ ۱۷:۰۲
تازه اول کاراست،ناب آ ن درراه است (392698)
۱۴۰۱/۰۶/۱۱ ۰۱:۰۱
موردی داشتیم که همکاری با افکار خاص کاری کرده بود بچه ها (دوره ی ابتدایی) با این مسائل به گریه میافتادن. معلم جدیدی فرستادیم تا تونست مشکل رو برطرف کنه همه تو اداره داشتن استرس میمردن، خانواده ها نگران... شرایط افتضاحی بود واقعا ناراحت کننده. اون که توبیخ شد ولی نمیدونم بچه ها فراموش کردن یا نه... کار پیچیده ای بود. به این اراجیف حساس باشید.
ما در آ.پ حواس مون هست و تخصصی به آموزش و پرورش و روانشناسی بچه ها می پردازیم ولی قدرت محدودی در مقابل برخی افکار و روش ها داریم.... (392700)
۱۴۰۱/۰۶/۱۱ ۰۶:۳۰
فرهنگیان‌فرهیخته‌ ....... (392701)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها