به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۹ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۳۵۵۴۹۲

اتهام دوباره به پوگبا؛ میلیون‌ها یورو هزینه برای جادوگر!

گروه ورزشی: ماتیاس پوگبا، برادر پل پوگبا، با انتشار ویدیوی جدیدی این بازیکن را متهم به پرداخت چند میلیون یورو به یک جادوگر کرده است.
اتهام دوباره به پوگبا؛ میلیون‌ها یورو هزینه برای جادوگر!
خانواده پوگبا در روزهای اخیر یکی از جنجالی‌ترین بحث‌های دنیای فوتبال در چند سال اخیر را به خود اختصاص داده‌اند. 
برادر این ستاره فرانسوی چند روز قبل ویدیویی منتشر کرد و مدعی شد که قصد دارد افشاگری‌هایی را درباره او انجام دهد و چهره واقعی این بازیکن را به دنیا معرفی کند. 
پس از این اتفاق بود که پل پوگبا اعلام کرد که از مدتی قبل به صورت رسمی، علیه برادرش و گروهی که عضو آن است که چند دوست دوران کودکی این بازیکن نیز در آن حضور دارند و قصد باج‌گیری داشته‌اند، به پلیس شکایت کرده است.
ماتیاس پوگبا، مدعی شده بود که برادرش با جادوگری در ارتباط است و اقدام به گرفتن طلسم برای کیلیان امباپه کرده است تا برای این بازیکن دردسر ایجاد کند، موضوعی که به صورت کامل از سوی این ملی‌پوش فرانسوی تکذیب شد. 

او حالا ویدیوی جدیدی را منتشر کرده و مدعی شده است که برادرش میلیون‌ها یورو به این جادوگر پرداخت کرده است. ماتیاس پوگبا می‌گوید تمام اظهارات برادرش دروغ است، هیچ باج‌خواهی شکل نگرفته است، او صرفا برای نجات جان و آزادی خودش تلاش می‌کند و اگر حرف‌های او حقیقت نداشت، چرا پوگبا محکوم به پرداخت مبلغی پول به دوستان دوران کودکی‌اش شد؟ 
ماتیاس پوگبا در بخشی از این ویدیو گفت:«او همین حالا در گفتگو با پلیس تایید کرده است که مبلغی را برای جلوگیری از مصدومیت به جادوگرها پرداخت کرده است. آیا پیشگیری از مصدومیت نیاز به پرداخت چند میلیون یورو به جادوگرها در طول این چند سال دارد؟ (خصوصا که جواب هم نداد) و تحقیقات از سوی اداره مالیات لندن می‌تواند سندی بر اثبات حرف من باشد.»
او در بخش دیگری از افشاگری درباره پوگبا اظهار داشت:«به خوبی از این موضوع خبر دارم که بعضی از مردم صرفا حرف‌های پل بزرگ را باور می‌کنند و برای بسیاری دیگر هم فقط جام قهرمانی در جام جهانی مهم است. من نمی‌توانم کاری برای آنها انجام دهم. بنابراین سعی می‌کنم با کسانی که حرفم را می‎‌فهمند صحبت کنم. لازم است یادآوری کنم که قصد من افشاگری بود اما تا به حال هیچ چیزی را افشا نکرده‌ام و فقط به برادرم پاسخ دادم. او سعی دارد من را به زمین بزند و امیدوار است که بمیرم یا به زندان بروم، بنابراین من باید برای نجات این خانواده از شر برادری که فقط پول را می‌بیند، تلاش کنم.»
برچسب ها: پل پوگبا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها