به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۸:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۹ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۳۵۵۵۰۲

حسرت صدرنشینی به دل آقامجتبی ماند

گروه ورزشی: تیم فوتبال پیکان در صورت برد مقابل نساجی می‌توانست صدرنشین لیگ برتر فوتبال شود.
حسرت صدرنشینی به دل آقامجتبی ماند
پیکان با ترکیب جوان خود یکی از تیم های خوب امسال لیگ برتر است. شاگردان مجتبی حسینی که جوان‌ترین تیم لیگ برتر محسوب می‌شوند، از 4 بازی گذشته خود 2 برد، یک تساوی، یک باخت و 7 امتیاز اندوخته‌اند اما آنها حسرت گل نشدن موقعیت های خود را در مسابقه دیروز می‌خورند، چراکه در صورت برد مقابل نساجی به صدرجدول صعود می‌کردند.
اگرچه بازی پیکان و نساجی حواشی زیادی بر سر مسائل داوری داشت، اما نمی‌شود از عملکرد خوب شاگردان حسینی در این بازی به سادگی عبور کرد. آمارهای منتشر شده از بازی پیکان و نساجی نشان می‌دهد که تیم تهرانی در همه مسائل فنی سرتر از نساجی بود و توانست در بحث مالکیت توپ، موقعیت سازی و... موفق عمل کند.

امیرحسین عزیزی، هافبک وسط، متولد 82 است که با نظر مجتبی حسینی، در ترکیب این تیم بازی می‌کند و یکی از پدیده‌های جدید خودروسازان محسوب می‌شود.
پیکانی‌ها در طول این بازی چند فرصت ایده‌آل گل‌زنی نیز داشتند که مهم‌ترین آنها در ثانیه‌های پایانی مسابقه اتفاق افتاد. جایی که امیرحسین عزیزی هافبک 18 ساله پیکانی‌ها که یکی از پدیده‌های این فصل این تیم به شمار می‌رود توپ را به تیر افقی دروازه نساجی کوبید تا بهترین فرصت برای برد تیمش از دست برود.
در طول بازی دیروز و به خصوص آخر مسابقه، مجتبی حسینی و شاگردانش، افسوس موقعیت های از دست رفته و همچنین هدر دادن فرصت ایده‌آل برای رسیدن به صدرجدول را می‌خوردند. پیکان اگر نساجی را شکست می‌داد 9 امتیازی می‌شد و می‌توانست بر صدرجدول تکیه بزند اما این اتفاق نیفتاد تا جز افسوس چیزی برای خودروسازان باقی نماند.
برچسب ها: لیگ برتر فوتبال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها