به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۱ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۳۵۵۷۴۴

بدشانسی رونالدو؛ سوپرگلی که به ثمر نرسید!

گروه ورزشی: کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، در دیدار برابر لسترسیتی نیز در گلزنی ناکام ماند.
بدشانسی رونالدو؛ سوپرگلی که به ثمر نرسید!
در ساعاتی که پنجره تابستانی امسال رو به اتمام بود، کریستیانو رونالدو در اردوی منچستریونایتد حاضر بود و البته یک ساعت ابتدایی دیدار با لستر را از روی نیمکت تماشا کرد. اریک تن هاخ در هفته‌های اخیر این بازیکن بزرگ را روی نیمکت قرار داده و پیروزی‌های متوالی یونایتد باعث شده او فعلا تمایلی به تغییر در تصمیم خود نشان ندهد.

کریستیانو رونالدو در دقیقه 68 این دیدار به جای جیدون سانچو، زننده تک گل شیاطین سرخ برابر لسترسیتی وارد میدان شد و در اواخر مسابقه فرصت داشت تا یکی از زیباترین گل‌های دوران ورزشی خود را به ثمر برساند. ارسال توپ از سمت راست به جناح مخالف باعث شد کریستیانو رونالدو با یک قیچی برگردان تماشایی دروازه لستر را تهدید کند، اما ضربه این ستاره پرتغالی دقیق نبود و با اختلاف کمی از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.
این گلزن 37 ساله در دقایق باقی مانده نیز در گلزنی توفیقی پیدا نکرد و در نهایت، مسابقه با همان برتری 0-1 یونایتد تمام شد. بدین ترتیب حالا پنج هفته از لیگ برتر در فصل جدید سپری شده و کریستیانو رونالدو حتی یک بار نیز موفق به گلزنی نشده است. این بدترین آمار این بازیکن در سال‌های اخیر محسوب می شود. در طول تابستان اخبار زیادی در مورد جدایی کریستیانو رونالدو منتشر شد و او در نهایت، در تیمش ماندگار شد تا این‌گونه نیمکت‌نشینی را تجربه کند.
 رونالدو بعد از نزدیک به دو دهه، امسال غیبت در لیگ قهرمانان را تجربه خواهد کرد و این بهترین فرصت برای لیونل مسی است که اختلاف خود با این بازیکن را کم کرده و یکی از مهم‌ترین دستاوردهای رونالدو را از آن خود کند. ستاره‌ای که در سال های اخیر و بعد از جدایی از رئال مادرید، دیگر در لیگ قهرمانان حداقل روز خوش ندیده است.

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها