به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۱ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۳۵۵۷۵۵

بحران عجیب مدعی اول قهرمانی جام جهانی!

گروه ورزشی: پل پوگبا گرفتار مهلکه ای از اتهامات مربوط به باج خواهی، جادوگری و مردان مسلح شده و می بیند. پلیس فرانسه در حال تحقیق است.
بحران عجیب مدعی اول قهرمانی جام جهانی!
پل پوگبا هافبک 29 ساله فرانسوی پس از جدایی از منچستریونایتد در تابستان امسال، با یوونتوس قرارداد امضا کرده و امیدوار است بتواند نقش مهمی در جام جهانی قطر در ترکیب دیدیه دشان ایفا کند. اما این بازیکن اکنون با مشکلی عجیبی روبرو شده و جالب اینجاست نقش اصلی این بحران را ماتیاس پوگبا، برادر بزرگترش و بازیکن سابق تیم هایی کرو، ورکسام و کرالی بازی می کند. ماتیاس اخیرا پل را بزدل، خائن و ریاکار نامیده و او را به استخدام جادوگر برای خراب کردن کیلیان امباپه متهم کرده است.

ماجرا چگونه شروع شد؟
این داستان وقتی شروع شد که ماتیاس پوگبا ویدئوهایی را منتشر کرده و نوید افشاگری های بزرگ در مورد برادر کوچکترش را داد. این ویدیو در اینستاگرام به زبان های فرانسوی، انگلیسی و ایتالیایی منتشر شد. او در این ویدئو گفت: "هم تیمی های برادرم و حامیان مالی او شایسته دانستن مسائل خاصی هستند تا با آگاهی کامل تصمیم بگیرند و متوجه شوند آیا پل واقعا شایسته تحسین، احترام و محبت مردم است یا خیر. این اخبار احتمالا جنجالی بوده و سر و صدای زیادی ایجاد می کنند."
نمایندگان پل پوگبا چه واکنشی نشان دادند؟
وکیل ستاره یوونتوس روز بعد بیانیه ای منتشر کرد و "تهدید و تلاش توسط یک باند سازمان یافته برای اخاذی " را محکوم کرد. وکیل پوگبا در ادامه مدعی شد که اظهارات برادر موکلش متاسفانه تعجب آور نبوده و پوگبا به مقامات پلیس درباره آنچه در جریان بوده، هشدار داده است.
ادعای طرح اخاذی چه بوده است؟
به گزارش سایت فرانس اینفو، پل پوگبا به بازرسان گفته زمانی که برای شرکت در دو بازی دوستانه با لباس تیم ملی در فرانسه حضور داشته، توسط مردان مسلح تهدید شده است. پل پوگبا می‌گوید دوستان قدیمی اش او را به آپارتمانی برده و این بازیکن را سرزنش کردند که از زمان تبدیل شدن به یک سوپراستار جهانی به آنها کمک مالی نکرده است.

این افراد 13 میلیون یورو و در واقع سالی یک میلیون یورو بابت کل دوران ورزشی این بازیکن مطالبه کردند. پوگبا 100 هزار یورو داده و تصور می کرد این پایان کار است، اما گروه همچنان او را تهدید می کند. گفته می شود که پوگبا به بازرسان گفته که باج گیران را در ماه آوریل در منچستر و همچنین در ژوئن در زمین تمرین یوونتوس در تورین دیده و آنها به تلاش برای اخاذی ادامه داده اند. او برادرش را نیز در گروه باج‌گیران می‌شناسد و اینجا همان مرحله‌ای بود که در این مورد به وکلای یوونتوس اطلاع داد و آنها نیز پلیس را مطلع کردند.
روابط پوگبا با دوستان و خانواده اش چگونه است؟
پوگبا به پلیس توضیح داده که همیشه به این گروه بسیار رفیق بوده و از نظر مالی به آنها کمک کرده است. اما در ژانویه گذشته او میزبان یکی از دوستانش در منچستر بوده و متوجه شده که مهمانش از کارت اعتباری پوگبا 200 هزار سرقت کرده است.
داستان جادوگری چیست؟
پل پوگبا به پلیس گفته که به از راهنمای آشنا به مسائل روحی و معنوی کمک کرده است تا از او در برابر آسیب محافظت کند. اما برادر پل ادعا می کند که این بازیکن از یک جادوگر برای طلسم کردن حریفان و هم تیمی هایش استفاده کرده و البته پوگبا قویا این شایعه را رد کرده است.
گفته می‌شود که این گروه در ازای انتشار ویدیوهای جادوگری که وکیل پوگبا آن‌ها را رد می‌کند، سعی در اخاذی از پوگبا دارند و البته وجود این ویدئوها نیز توسط پوگبا تکذیب شده است.

این وسط ماجرای کیلیان امباپه چه بوده؟
ماتیاس پوگبا مدعی شده که برادرش از یک جادوگر خواسته تا به امباپه آسیب برساند. ماتیاس پوگبا در توییتر نوشت: "کیلیان، من هیچ مشکلی با تو ندارم و حرف های من به نفع توست.  همه چیز درست و اثبات شده است، مارابوت (جادوگر) را همه می شناسد. انسانی غرق شده در جادو، هرگز خوب نیست که یک منافق و خائن در کنار خود داشته باشی."
چه اتفاقی ممکن است در ادامه رخ دهد؟
باید دید که آیا مقامات فرانسوی علیه این افرادی که در توطئه اخاذی نقش داشته اند، اقدام خواهند کرد یا خیر. پل پوگبا علیرغم مصدومیت چند هفته قبل، امیدوار است که در جام جهانی ماه نوامبر، بازیکن کلیدی تیم ملی فرانسه باشد.
نوئل لوگرات، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در این رابطه گفت: ما تازه در آغاز این ماجرا هستیم. تا جایی که من می دانم هیچ کس در دادگاه حضور نداشته و در این مرحله فقط شایعاتی وجود دارد. من پل را دوست دارم و امیدوارم این داستان، مشکلی در مورد جایگاه او در تیم ملی فرانسه ایجاد نکند."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها