به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : ۳۵۶۰۳۵

ایران سخاوتمندانه به همه کمک پهپادی می‌کند

ایران سخاوتمندانه به همه کمک پهپادی می‌کند
گروه سیاسی: حدود دو ماه قبل و همزمان با از سرگیری مذاکرات رفع تحریم‌ها در دوحه قطر، برای نخستین‌بار ادعای فروش پهپادهای ایرانی به روسیه از سوی محافل رسانه‌ای و سیاسی غربی طرح شد، موضوعی که همچنان با فراز و نشیب‌هایی ادامه دارد.
 جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درباره توانمندی ایران در حوزه پهپادی گفت: جمهوری اسلامی ایران سخاوتمندانه کمک پهپادی خود را به مردم عراق و هر نقطه و کشور دیگری که نیاز داشته باشند طبق راهبرد اسلام در راستای تامین امنیت منطقه انجام می دهد.
به گزارش فارس، بخش‌هایی از گفت و گوی کریمی قدوسی را در ادامه می‌خوانید:
صنعت پهپاد و هزینه های آن به قدری برای سیستم دفاعی ما توجیه‌پذیر است که ما راهبرد خودمان را بر روی هواپیماهای جنگی پرهزینه و بسیار پیچیده قرار نداده‌ایم. آنچه از قدرت پهپادی ایران نشان داده‌شده مواردی است که طبق اصول حفاظتی مجاز بوده و آنچه نشان داده‌ نشده فوق‌العاده موثر است.
توان موشک و پهپادی به صورت توامان یک امنیت بسیار گسترده، عمیق، دقیق، نقطه‌زن و کم‌هزینه را برای امنیت امت اسلام و کشورهای اسلامی به‌وجود می‌آورد.جمهوری اسلامی ایران سخاوتمندانه کمک پهپادی خود را به مردم عراق و هر نقطه و کشور دیگری که نیاز داشته باشند طبق راهبرد اسلام در راستای تامین امنیت منطقه انجام می دهد.  آن‌ها هم متقابلاً هزینه ها را پرداخت می‌کنند و کمک های ایران بلاعوض نیست.


 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها