به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۳۵۶۲۵۶

حرف‌های تند یحیی در مورد بازی بی‌تماشاگر پرسپولیس

گروه ورزشی: سرمربی پرسپولیس می‌گوید اگر ورزشگاه دستگردی امکان میزبانی از تماشاگران را ندارد، بنابراین بازی نباید در آن برگزار شود.
حرف‌های تند یحیی در مورد بازی بی‌تماشاگر پرسپولیس
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی هوادار حضور یافت و در خصوص این دیدار اظهار داشت: هفته پنجم در شروع لیگ است و امتیازات خیلی مهمی هستند و این امتیازات به تیم قهرمان کمک می‌کند. هدف اصلی ما در این بازی کسب سه امتیاز است و مقابل تیمی سخت‌کوش و فنی بازی می‌کنیم. بازیکنان جوان و باتجربه خوبی دارند و فکر می‌کنم در هر صورت بازی راحتی را نخواهیم داشت و برعکس بازی دشواری خواهد بود. مطمئنم اینطور است چون شرایط زمین بازی هم برای کارهای تاکتیکی مناسب نیست و فکر کنم بازی روی کارهای فیزیکی و بلند برود و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم. ما دوست داریم فوتبال روی زمین بازی کنیم اما شرایط بازی فردا متفاوت است. باتوجه به بازدید از استادیوم، شرایط زمین درست نیست. در این زمین سه تیم بازی و چند تیم تمرین می‌کنند. هر سال باید به امکاناتمان اضافه کنیم و بهتر شویم اما متاسفانه هر سال پسرفت می‌کنیم. باید نظارت بیشتری روی این مسئله باشد و از فدراسیون انتظار داریم برای حل این مشکلات ساختاری شرایط بهتری داشته باشند.
وی افزود: یک شهر فرودگاه ندارد، یک شهر هتل ندارد و یک شهر استادیوم. از نظر امکاناتی ضعیف و فقیر هستیم و هیچ برنامه‌ای برای ایجاد استادیوم و هتل و امکاناتی که یک تیم لازم دارد، نیست. پرسپولیس هم امکانات ندارد؛ شرایط زمین ورزشگاه آزادی خراب و اسفناک است. اگر دنبال کیفیت هستیم، شرایط برگزاری بازی را هم باید مهیا کنیم. واقعا شرایط خوبی نیست و این یک گلایه است که باید می‌کردم. شاید یک نفر به خودش بیاید و این مسئله را حل کند. امیدوارم بازی همراه با سه امتیاز باشد. ما شرایط خوبی از نظر روحی، روانی و فنی داریم و امیدوارم بازیکنان فردا روز خوبی را در پیش داشته باشند.
یحیی در مورد اظهارات مسئول سپاهان در مورد دستمزد دیاباته و لوکادیا گفت: خود من شخصا دوست دارم بیشتر فنی و در مورد فوتبال صحبت کنم و این صحبت‌ها، اظهارات غیرواقع است و درست نیست. من حداقل سه تیم را می‌شناسم که هزینه‌شان از ما بیشتر است. این را مطمئنم؛ بقیه را نمی‌دانم. ما بر اساس نیاز و خواسته‌هایمان یارگیری کردیم و مطمئنم این سه تیم بیشتر از ما هزینه کردند. نمی‌خواهم ذهنم را در این مورد مشغول کنم.
گل‌محمدی درباره جذب شیخ دیاباته گفت: فردا حضور نخواهد داشت و شرایط جسمانی او طوری نیست که فردا بازی کند و چند هفته کار دارد. اگر این انتقال‌ها دو ماه پیش بود الان جلوتر بودیم. اما از طرف خودم از باشگاه تشکر می‌کنم به خاطر همکاری که در بحث این انتقال‌ها وجود داشت و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم. در مجموع از نقل و انتقالات راضی‌ام و همه بازیکنانی که اضافه شدند، عاشق پرسپولیس بودند و تیم را دوست داشتند و از سایر پیشنهادات گذشتند. همه احساس آرامش داریم و همه بازیکنان با جان و دل زحمت می‌کشند.
سرمربی پرسپولیس راجع به احتمال دعوت از ۹ بازیکنش برای تیم ملی عنوان کرد: حتما تاثیر خوبی نخواهد گذاشت و ما احتیاج داریم بازیکنان کنار هم باشند و هماهنگ شوند. اما باعث افتخار ماست که از تیم ما ۹ بازیکن دعوت شدند و برایشان آرزوی موفقیت داریم. برای من همیشه تیم‌ملی اولویت دارد.

گل‌محمدی درباره حضور احتمالی کارلوس کی‌روش توضیح داد: فکر می‌کنم نظرات کارشناسان زیاد در این باره مهم نباشد و من نظر خاصی در این مورد ندارم چون هرچیزی بگویم حاشیه ایجاد می‌شود. تصمیم‌گیری در فوتبال ایران لحظه‌ای است و فقط باید گوش‌هایمان را تیز کنیم ببینیم چه خبری می‌شود. چیزی که برای من مهم است موفقیت تیم ملی است و هرکسی سرمربی بشود، هر کمکی از دستم بر بیاید انجام می‌دهم.
وی درباره انتقاد پیشکسوتان از خرید مهاجم خارجی اظهار داشت: ببینید ما در همه خطوط باید تیم را تقویت می‌کردیم. خط حمله ما جزو بهترین خطوط پارسال بود و امیدواریم هر وقت می‌آیند گل بزنند اما در هر صورت وقتی فصل نقل و انتقالات شروع می‌شود، تیم را باید در خط حمله تقویت کنیم.
یحیی در مورد میزان آمادگی لوکادیا گفت: لوکادیا باتوجه به دو بازی که انجام داد شرایط بهتری دارد و بهتر هم خواهد شد و شرایطش مساعد می‌شود.
او راجع به غیبت تماشاگران توضیح داد: فوتبال همیشه با تماشاچی بهتر است و ما یک تیم بزرگ هستیم با هواداران خیلی زیاد. دوست داریم همیشه تماشاگران همراه ما باشند. اینکه فردا همه مسابقات با تماشاگر است و بازی ما نه، ظلم در حق پرسپولیس است. ما پرسپولیس هستیم و دوست داریم با تماشاگر بازی کنیم اما متاسفانه بحث امکانات و ساختار و مسائل غیر فوتبالی، اثر می‌گذارد.
این مشکلات باید حل شود و من نمی‌دانم این بازی چرا بدون تماشاگر است؟ همه دوست دارند این بازی را با تماشاگر را ببینند. اگر دستگردی امکان حضور تماشاگر را ندارد، پس امکان میزبانی را نخواهد داشت. بعضی تصمیم‌گیری‌ها را متوجه نمی‌شوم.
سرمربی پرسپولیس با اشاره به پست دفاع چپ عنوان کرد: علی نعمتی و مهدی احمدی را داریم و در ادامه وحید امیری هم اضافه خواهد شد و مشکلی در این پست نخواهیم داشت.
یحیی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا این لیگ حرفه‌ای است؟ گفت: نمی‌شود اسم لیگ را حرفه‌ای گذاشت چون باشگاه‌های بزرگ هم زمین تمرین ندارند. همیشه دست به دامن این ارگان و آن ارگان هستند. استادیوم هم که اینطوری است و واقعا لیگ ما حرفه‌ای نیست. مشکلاتی که پارسال سر لایسنس حرفه‌ای افتاد را دیدیم و واقعا به نظرم این لیگ حرفه‌ای نیست.
برچسب ها: یحیی گل محمدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها