به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۳۵۶۲۸۷

آتش سوزی در جنگل‌های کلاردشت

آتش سوزی در جنگل‌های کلاردشت
گروه حوادث: سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر، از آتش سوزی در جنگل‌های شهرستان کلاردشت خبر داد و گفت: به دلیل صعب‌العبور بودن منطقه از مدیریت بحران استان درخواست ۲ بالگرد برای مهار آتش سوزی شده است.
 
ب گزارش ایسنا، مسعود ملکی  در خصوص آخرین وضعیت آتش سوزی در ارتفاعات کلاردشت اظهار کرد: صبح امروز گزارش آتش سوزی در جنگل‌های کلاردشت به اداره کل منابع طبیعی مازندران نوشهر اعلام شد و بلافاصله نیروهای این مرکز به منطقه اعزام شدند.

ملکی افزود: آتش سوزی در ارتفاعات بالادست روستای "پیمبور" اتفاق افتاده است و از آنجایی که منطقه صعب العبور و خارج از دسترس است از مدیریت بحران استان درخواست ۲ بالگرد برای مهار آتش سوزی شده است.
وی با بیان اینکه نیروهای مردمی و منابع طبیعی با ابزار موجود در حال بالارفتن از ارتفاعات هستند، درباره علت آتش سوزی گفت: عده ای از بومیان و دامداران برای گرفتن عسل از داخل درختان و برای دور کردن زنبور عسل اقدام به برپایی آتش و دود کردند که آتش به درختان سرایت کرد و نتوانستند مهار کنند.سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-نوشهر ادامه داد: این آتش سوزی تا این لحظه به حدود ۲ هکتار از جنگل های منطقه خسارت وارد کرده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها