به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۳۵۶۳۸۱

واکنش عجیب آقای‌خاص بعد از باخت سنگین

واکنش عجیب آقای‌خاص بعد از باخت سنگین
گروه ورزشی:سرمربی پرتغالی رم با اظهارنظری جالب و البته عجیب در مورد شکست تحقیرآمیز تیمش حرف زد.
 ژوزه مورینیو سرمربی رم معتقد است باخت ۴-۰ بهتر از چهار باخت ۱-۰ است! او این حرفها را بعد از شکست سنگین و ۴-۰ تیمش مقابل اودینزه در سری آ ایتالیا زد.
 
در ورزشگاه داچیا آرنا یک شوک بزرگ به جالوروسی وارد شد، تیمی که به عنوان صدرنشین مشترک همراه با آتالانتا و در حالی که فقط یک گل در چهار بازی ابتدایی خود دریافت کرده بود، وارد زمین شد. اما تیم ژوزه مورینیو با ۴ گل تحقیر شد، در شبی که روی پاتریسیو دروازه‌بان عملکرد ضعیفی داشت و تقریبا روی همه گلها مقصر بود.

مورینیو بعد از بازی گفت: «توضیح من این است که بازی سختی بود با حریف سختی که می‌داند چطور این مدل بازی را انجام دهد. در اینگونه مسابقات نباید عقب بیفتید چون آنها به خوبی دفاع می‌کنند و به خوبی ضد حمله می‌زنند و می توانند سرعت بازی را کنترل کنند و خطاهای فنی انجام دهند. بنابراین اگر گل بخورید و عقب بیفتید با یک مشکل جدی رو به رو شده‌اید. ما توسط دیبالا یک موقعیت عالی داشتیم که به نظرم فارغ از نتیجه، دیبالا بهترین بازیکن زمین بود. اما بعد از آن صحنه، ما به طور کلی در دستان حریف اسیر شدیم و هر زمان که اودینزه ضد حمله زد ما گل خوردیم!»

مربی پرتغالی ادامه داد: «موقعیتهای ما یک ضربه سر بود که به تیر دروازه خورد و یک پنالتی بالقوه که شاید هم آفساید بوده اما وقتی شما ۴-۰ می بازید حق ندارید از داوری ایراد بگیرید، این قانون من است. من می‌گویم که ترجیح می‌دهم یک مسابقه را ۴-۰ ببازم تا اینکه چهار مسابقه را ۱-۰ ببازم، چون در نهایت ما فقط سه امتیاز را از دست دادیم و نه ۱۲ امتیاز. هضم این شکست برای ما و هوادارانمان سخت است اما زندگی همین است و ما پنجشنبه شب مسابقه دیگری داریم که باید برای آن آماده شویم.»
برچسب ها: ژوزه مورینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها