به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۳۵۶۴۰۱

مرگ ۱۰ نفر بر اثر حمله با چاقو در کانادا

مرگ ۱۰ نفر بر اثر حمله با چاقو در کانادا
گروه بین الملل: به گزارش پلیس استان ساسکاچوان کانادا در پی حملات با چاقو در چند نقطه از این استان دست‌کم ۱۰ نفر کشته و ۱۵ تن مجروح شده‌اند. پلیس هنوز نتوانسته اطلاعاتی مورد انگیزه این جنایت ارائه دهد. به گفته روندا بلکمور، افسر پلیس این استان برخی از قربانیان احتمالا به‌طور تصادفی انتخاب شده‌اند.
رسانه‌های کانادایی گزارش دادند که حملات در دو منطقه در ساسکاچوان از جمله در سرزمین "قوم جیمز اسمیت کری" و "ولدون" رخ داده است. بنابر گفته پلیس دو مظنون به نام‌های دیمین ساندرسون و مایلز سندرسون شناسایی شده‌اند که فراری هستند.
در بیانیه مقامات بومی آمده است که این حملات ممکن است مربوط به مواد مخدر باشد. فدراسیون ملل بومی مستقل در این باره گفته است: «این ویرانی است که با ورود مواد مخدر غیرقانونی خطرناک به جوامع‌مان مشاهده می‌کنیم.» این فدراسیون نماینده ۷۴ گروه بومی در ساسکاچوان است.
دو مظنون در مرکز استان رجینا، تقریبا ۳۰۰ کیلومتر دورتر از محل جنایت دیده شده‌اند. پلیس به دنبال دو مرد در استان‌های مجاور منیتوبا و آلبرتا است. ساسکاچوان در جنوب کانادا و هم‌مرز ایالت‌های داکوتای شمالی و مونتانا در آمریکا است. مساحت این سه استان در مرکز کانادا بیش از پنج برابر مساحت آلمان است.



 
برچسب ها: کانادا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها