به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ ساعت ۱۹:۱۳
کد مطلب : ۳۵۶۵۸۸

خستگی مزمن را با داروهای گیاهی برطرف کنید

خستگی مزمن را با داروهای گیاهی برطرف کنید
گروه سلامت: خستگی مزمن یک اختلال طولانی مدت است که دارای علائمی از قبیل درد ماهیچه ای، خستگی و اختلالات خواب است. این علائم با افزایش میزان خواب از بین نمی روند و در زندگی روزمره اختلال ایجاد می کنند.
 تاکنون هیچ درمانی برای خستگی مزمن وجود نداد ولی می توان علائم آنرا کاهش داد. علاوه بر این برخی عادت ها مانند ورزش، برنامه خواب منظم، و خودداری از موقعیت های استرس زا می تواند در ایجاد آرامش بیشتر و حس مثبت در طول روز بسیار مفید باشد.
 
برخی داروهای گیاهی وجود دارند که علائم خستگی مزمن را کاهش می دهند: جنسینگ سیبری: جینسنگ سیبری می تواند به شما انرژی دهد.این یک گیاهی قدرتمند برای عملکرد جسمانی، قدرت عضلانی و استقامت است. جینسنگ سیبری در چین و روسیه بسیار محبوب است. گل راعی: بی خوابی و افسردگی که اغلب با خستگی مزمن همراه است.

گل راعی داروی گیاهی مناسبی جهت درمان این علائم است. همچنین جهت کاهش اضطراب، افزایش تمرکز، و همچنین کاهش درد عضلانی مناسب است.شیساندرا (Schisandra): گیاهی است که سیستم عصبی مرکزی را تحریک کرده، استرس را کاهش داده و منجر به تمرکز ذهنی و رفلکس های سریعتر می شود. در کشورهایی مانند روسیه، چین، ژاپن و کره جنوبی از آن به عنوان بخشی از طب سنتی برای درمان استرس استفاده می کنند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها