به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۳۵۶۶۷۹

جنتی: ولایت فقیه ادامه مسیر انبیاء است

جنتی: ولایت فقیه ادامه مسیر انبیاء است
گروه سیاسی:رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن در محور مقاومت شکست خورده و می‌خواهد آن را با برهم زدن مراسم اربعین جبران کند و مسئولان باید با برگزاری پرشکوه این مراسم، از این اقدام دشمنان جلوگیری کنند.
به گزارش فارس، آیت‌الله احمد جنتی  در افتتاحیه دهمین اجلاسیه رسمی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ضمن درود به روح مطهر امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و گرامیداشت اعضای فوت شده مجلس خبرگان گفت: پیاده روی اربعین در تاریخ بی نظیر است و محضر عشق مردم به حضرت اباعبداللهالحسین (ع) است. این مراسم به مرز و جغرافیا و قومیت محدود نیست.
وی افزود: دشمن در محور مقاومت از جمله سوریه شکست سختی خورده و می‌خواهد آن را با برهم زدن مراسم اربعین حسینی جبران کند و مسئولان باید با تلاش لازم و برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم، از این اقدام دشمنان جلوگیری کنند.
رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه گروه‌های شیعی نباید بگذارند برخی اختلافات به این مراسم باشکوه ضربه بزند، اظهار کرد: از مردم عزیز عراق که با مهمان نوازی خود از زوار اباعبدالله علیه السلام پذیرایی می‌کنند، تشکر می‌کنم.
وی با اشاره به گذشت یک سال از عمر دولت سیزدهم بیان کرد: دولت اقدامات خوبی را در حوزه‌های مختلف انجام داد. با دوری از اشرافیت و حضور در بین مردم، رفتار مناسبی را از رئیس جمهور محترم و اعضای دولت مشاهده کردیم.
رئیس مجلس خبرگان با بیان اینکه مسئله اقتصاد و معیشت مردم، اولویت اول کشور است، گفت: دولت در این مدت ضمن اقدامات دیگر، چند اصلاح اقتصادی را آغاز کرد و به نتیجه رساند و تداوم این اصلاحات در زمینه‌های مختلف اقتصادی ازجمله مسائل بانکی، باید شتاب گیرد.
آیت‌الله جنتی با تاکید بر اینکه راه برطرف کردن مشکلات، توجه به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب است، بیان کرد: رهبر انقلاب توصیه کردند که از شرطی کردن کشور جلوگیری شود و همه چیز را به مذاکرات گره نزنید. توجه به این توصیه، باعث دسترسی به نتایج بسیار خوبی شد. هرجا به توصیه‌های رهبر انقلاب توجه شد، موجب پیشرفت کشور شد و هرجا که این اتفاق نیفتاد، ضربه خوردیم. خداوند ان‌شاءالله ایشان را برای کشور ما حفظ بفرماید.
رئیس مجلس خبرگان در پایان با اشاره به نقش ولایت فقیه در حفظ کشور در فتنه‌ها و بحران‌ها ازجمله فتنه ۸۸ تصریح کرد: وجود حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موجب حفظ کشور در بحران‌ها شده است. ولایت فقیه مسئله تازه‌ای نیست و در ادامه مسیر انبیاء و ائمه بزرگوار ماست.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها