به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۳۵۶۷۳۱
وزیر ورزش غنا:

ما قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ می‌شویم

ما قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ می‌شویم
گروه ورزشی: وزیر ورزش و جوانان غنا عنوان کرد برنامه این تیم قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.به گزارش ایسنا، مصطفی اوصیف وزیر ورزش و جوانان غنا از هدف بزرگ تیم ملی کشورش برای جام جهانی سخن گفت و عنوان کرد این تیم برای قهرمانی در جام جهانی تلاش می کند. از نظر او، غنا یکی از کشورهای قدرتمند فوتبالی در آفریقاست و معتقد است که این جام پس از مسابقات جام جهانی به غنا باز خواهد گشت.

این وزیر در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی در غنا گفت: ان‌شاءالله این جام را در دسامبر بعد از پایان جام جهانی به اینجا برخواهیم گرداند.کورت اوکراکو رئیس اتحادیه فوتبال غنا خوش‌بین است که غنا از گروه H صعود می‌کند، جایی که ستاره‌های سیاه قرار است در اولین دیدار با کره جنوبی بازی کنند و در ادامه با پرتغال و اروگوئه بازی خواهند داشت. او گفت: مهم این است از گروه صعود کنیم. از دور حذفی رقابت ها نزدیک است و هر اتفاقی می تواند رخ دهد.

او از همه مردم غنا خواست تا حمایت خود را از این تیم در قطر ابراز کنند.دیوید ترزگه، برنده جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه و سفیر فیفا در تور جام جهانی گفت که از حضور در این کشور خرسند است و افزود غنا می‌تواند از گروه خود به دور حذفی راه یافته و برای بازی با فرانسه به دیدار فینال راه یابد.ترزگه گفت: تیم ملی غنا و هواداران غنا آرزوی قهرمانی در جام جهانی را دارند. وقتی به گروه غنا نگاه می‌کنم می بینم که احتمال دارد آنها بتوانند به مرحله بعدی راه پیدا کنند. این فرصتی است برای بازیکنان و کشور برای نشان دادن کیفیت خود.
برچسب ها: جام جهانی قطر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها