به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۳۵۶۷۴۸

یووه تایید کرد؛ ستاره فرانسوی زیر تیغ جراحی

گروه ورزشی: باشگاه یوونتوس اعلام کرد که پل پوگبا، هافبک فرانسوی این تیم، روز گذشته عمل جراحی موفقیت‌آمیزی را پشت سر گذاشته است.
یووه تایید کرد؛ ستاره فرانسوی زیر تیغ جراحی
پوگبا در چند سال اخیر همواره با مصدومیت‌های طولانی دست به گریبان بوده و درمان‌های متفاوتی را برای بهبود شرایطش پشت سر گذاشته است. 
این بازیکن، پس از پایان قراردادش با منچستریونایتد به یوونتوس پیوست اما هنوز موفق نشده است برای این تیم در دیدارهای رسمی پس از آغاز فصل جدید به میدان برود، چرا که درگیر درمان مصدومیتش از ناحیه زانو بوده است. 
در حالی‌که پیش از این گفته شده بود که او به دلیل هراس از طولانی شدن روند درمانش و امکان از دست دادن رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر و همراهی با تیم ملی فرانسه از انجام عمل جراحی خودداری کرده است اما حالا باشگاه یوونتوس اعلام کرد که او روز گذشته زیر تیغ جراحان رفته تا روند درمانش را سرعت ببخشد. 

به نظر می‌رسد که نتایج روند درمانی محتاطانه برای این بازیکن و همچنین کادر پزشکی یوونتوس چندان خوشایند نبوده و همین باعث شده است که آنها تصمیم به انجام عمل جراحی بگیرند. 
در بیانیه منتشر شده از سوی باشگاه یوونتوس درباره عمل این بازیکن آمده است:«پل پوگبا عصر امروز تحت عمل جراحی روی زانویش قرار گرفت. این عمل توسط پروفسور روبرتو روسی در حضور لوکا استفانینی، پزشک یوونتوس، انجام شد و کاملا موفقیت‌‌آمیز بود.»
بعضی از رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده‌اند که مدت زمان دوری پوگبا از میادین پس از انجام جراحی شش هفته خواهد بود اما برخی دیگر معتقد هستند که نمی‌توان زمان دقیقی برای آن تعیین کرد. 
برچسب ها: پل پوگبا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها