به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۳۵۶۷۵۴

طعنه الخلیفی به بارسا: آن‌ها برای فوتبال خطرناک هستند

گروه ورزشی: ناصر الخلیفی، رییس پاری سن ژرمن، مدعی شد که بدهی بالای باشگاه‌هایی مانند بارسلونا برای فوتبال خطرناک است.
طعنه الخلیفی به بارسا: آن‌ها برای فوتبال خطرناک هستند
شرایط مالی بارسا در چند فصل اخیر چندان خوب نبوده است و این باشگاه مجبور شد برای تقویت تیمش و بهبود شرایط، اهرم‌های مالی متفاوتی را با فروش بخشی از سهام بارسا استودیو و همچنین حق پخش تلویزیونی سال‌های آینده فراهم کند. 
عملکرد بارسا در پنجره نقل و انتقالات و جذب بازیکنان سرشناسی که باشگاه‌های بسیاری به دنبالشان بودند باعث شد که بسیاری از باشگاه‌ها و حتی مربیانی مانند یولیان ناگلزمان از توانایی آنها برای فعالیت در بازار نقل و انتقالات با وجود مشکلات مالی انتقاد کنند. 
حالا ناصر الخلیفی که ریاست اتحادیه باشگاه‌های اروپایی را نیز برعهده دارد مدعی شده است که بدهی زیاد باشگاه‌ها می‌تواند اتفاق خطرناکی برای فوتبال باشد. 

این مالک قطری باشگاه پی اس جی بدون این که نامی از بارسا ببرد اظهار داشت:«ما باید قوانینی برای محافظت باشگاه‌های اروپایی از قرار گرفتن در شرایطی که بدهی هنگفتی دارند، وضع کنیم. بسیاری از باشگاه‌ها ضرر هنگفتی کردند و در حال حاضر باشگاه‌هایی هستند که 1.8 میلیارد یورو بدهی دارند، اتفاقی که برای فوتبال واقعا خطرناک است.»
او با اشاره به شرایط ایجاد شده پس از شیوع جهانی ویروس کرونا گفت:«فوتبال در طول شیوع این بیماری نجات پیدا کرد چون سرمایه‌گذاری بسیاری روی آن انجام شده بود. اگر چنین اتفاقی رخ نداده بود، این ورزش توانایی غلبه بر شرایط را نداشت. اکوسیستم فوتبال بزرگ‌تر از دو یا سه باشگاه است و این موضوع اهمیت بسیاری دارد که مردم بدانند هیچ باشگاهی برجسته‌تر و بهتر از دیگری نیست.»
برچسب ها: پی اس جی بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها