به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۳۵۶۷۵۶

علاقه کان به ستاره انگلیسی؛ کین فصل آینده در مونیخ

گروه ورزشی: اولیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ، علاقه زیادی به جذب هری کین دارد و به نظر می‌رسد که تصمیمش برای خرید او جدی است.
علاقه کان به ستاره انگلیسی؛ کین فصل آینده در مونیخ
بایرن مونیخ پس از جدایی روبرت لواندوفسکی همچنان در پی جذب یک بازیکن شماره 9 تراز اول و کاربلد است. 
عملکرد این تیم در زمینه گلزنی در فصل جدید هم بسیار خوب بوده اما این موضوع باعث نشده است که آنها دست از تلاش برای انتخاب هدف بعدی‌شان در پنجره نقل و انتقالات تابستان 2023 بردارند. 
شایعات بسیاری درباره علاقه مدیران و حتی کادر فنی بایرن به جذب هری کین در تابستان امسال به گوش می‌رسید و حتی صحبت‌هایی درباره این موضوع از سوی یولیان ناگلزمان نیز مطرح شد که با ناراحتی و واکنش تند آنتونیو کونته همراه شد. 
اما حالا روزنامه آلمانی بیلد خبر داده است که تصمیم بایرن برای انتقال این بازیکن به مونیخ کاملا جدی است و او یکی از بازیکنان محبوب کان است که جایگاه ویژه‌ای در برنامه‌های او برای فصل آینده دارد. 

این روزنامه مدعی شده است که مدیران بایرن به چارلی کین، برادر و نماینده این ستاره انگلیسی، خبر داده‌اند که اگر او قراردادش را با تاتنهام تمدید نکند، قصد دارند پیشنهادی رسمی را در تابستان 2023 برای جذب او ارائه کنند. 
در روزهای اخیر صحبت‌هایی درباره احتمال تمدید قرارداد کین با تاتنهام مطرح شده بود و حتی کونته نیز از او خواسته بود که قرارداد جدیدی را با این باشگاه امضا کند اما با توجه به تصمیم او برای جدایی از این باشگاه در تابستان سال گذشته که در نهایت با مخالفت مدیران تاتنهام روبرو شد، باید دید این بار تصمیم این مهاجم انگلیسی چه خواهد بود. 
برچسب ها: هری کین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها