به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۳۵۶۹۶۹

پاسخ تند یورگن کلوپ به خبرنگار ایتالیایی

گروه ورزشی: سرمربی تیم لیورپول با یک خبرنگار ایتالیایی در نشست خبری پیش از مسابقه با ناپولی، به چالش برخورد.
پاسخ تند یورگن کلوپ به خبرنگار ایتالیایی
یورگن کلوپ پس از اینکه از او پرسیده شد آیا احساس می‌کند ناپل "شهر خطرناکی" پیش از دیدار لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا است، ابراز خوشحالی نکرد.
در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی چهارشنبه در استادیوم دیگو آرماندو مارادونا، از کلوپ پرسیده شد که آیا طبق تجربه خود، ناپل شهری خطرناک برای تیمش است یا خیر.
واضح است که کلوپ تحت تأثیر قرار نگرفته بود و در واکنش به این سوال پاسخ داد: "این یک سوال شرم آور است. شما می‌خواهید تیتری از این سوال ایجاد کنید. من واقعاً نمی‌فهمم. اهل ناپولی هستی؟ به نظر شما اینجا شهر خطرناکی است؟ من در ناپولی زندگی عادی ندارم. من محافظت شده‌ام، به هتل می‌روم و حالا شما از من بپرسید که در مورد ناپولی چه فکر می‌کنم؟
شما دقیقا می‌دانید که مردم در مورد چه چیزی صحبت می‌کنند. اگر "برخی" طرفداران با "بعضی" طرفداران تیم دیگر ملاقات کنند، ممکن است "چیزی" اتفاق بیفتد. هیچ ربطی به یک شهر ندارد. اما من اینجا نیستم که برای شما تیتری ایجاد کنم و اگر دیگر نمی‌دانید چه چیزی بپرسید، مشکلی نیست. من دوست دارم به هتل بروم تا صادق باشم و روی بازی فردا تمرکز کنم. به نظر می‌رسد به خاطر این سؤال دیگر نمی‌دانید چه بپرسید."
برچسب ها: یورگن کلوپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها