به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۳۵۶۹۸۱

جواد نکونام تنها گزینه کادر جدید تیم ملی

گروه ورزشی: سرمربی فولاد، تنها گزینه ایرانی سرمربی جدید تیم ملی برای حضور روی نیمکت تیم ایران است.
جواد نکونام تنها گزینه کادر جدید تیم ملی
کارلوس کی‌روش سرمربی جدید تیم ملی ایران که خبر قطعی قراردادش با فدراسیون به زودی منتشر خواهد شد، برای تقویت کادرفنی، فعلا تنها یک چهره ایرانی را مدنظر قرار داده است.
جواد نکونام سرمربی فولاد، کسی است که از نظر کارلوس کی‌روش، شرایط لازم را برای حضور در جمع نفرات هدایت‌کننده تیم‌ملی دارد و بنابراین اگر مشکل خاصی نباشد، او در جمع نفرات بعدی تیم ملی در اردو حضور خواهد داشت.
نکونام که این فصل با فولاد تیمی مدعی را سامان داده و در رقابت‌های لیگ، مشغول نبرد با مدعیان است، احتمالا به صورت فوری پای میز مذاکره با فدراسیون خواهد نشست.


نبود یک کاپیتان مقتدر مثل جواد نکونام از مشکلات تیم ملی در دوره سرمربی قبلی بود.
البته تا به امروز هیچ پیشنهاد مستقیمی از فدراسیون به نکونام نشده و همان‌طور که دیروز هم در یک مطلب اختصاصی نوشتیم، این ارتباط بین خود کی‌روش و نکونام بوده که چندان قابل استناد نیست.
نکونام برای حضور در تیم ملی شرایطی دارد، ضمن اینکه درخواست باشگاه فولاد برای از دست دادن این مربی، قابل توجه خواهد بود و باید دید فولاد در چه شرایطی حاضر خواهد بود نکونام را به تیم‌ملی بفرستد.
البته اگر نکونام در قراردادش بند جدایی داشته باشد، کار را برای او راحت‌تر خواهد کرد. اما نکته اصلی این است که خود نکونام چه شرایطی برای حضور در تیم ملی داشته باشد. تجربه نشان داده که نکونام برای پذیرش پیشنهادها چندان ذوق‌زده نمی‌شود و با بررسی همه شرایط اقدام می‌کند.
باتوجه به اینکه کادر جدید تیم ملی شناخت چندانی از فضای بازیکنان ندارد (به خصوص آن‌هایی که در لیگ داخلی کار می‌کنند) وجود یک دستیار با دانش کامل نسبت به این حوزه، بسیار ضروری است و باید دید فدراسیون فوتبال و سرمربی جدید چه فکری برای این موضوع خواهند کرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها