به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۸ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۳۵۷۱۵۹

تشویق ۱۰ دقیقه‌ای با فیلم «پسر» در ونیز

تشویق ۱۰ دقیقه‌ای با فیلم «پسر» در ونیز
گروه فرهنگی:با نمایش فیلم «پسر» ساخته جدید فلورین زلر در جشنواره فیلم ونیز، این فیلم با تشویق ایستاده ۱۰ دقیقه‌ای حضار تحسین شد. تشویق ایستاده حضار در ونیز برای فیلم «پسر» موجب شد تا هیو جکمن با چشمانی اشکبار به تشویق‌ها پاسخ بدهد و فلورین زلر نویسنده و کارگردان فیلم هم امید بیشتری برای حضور در رقابت‌های اسکار پیدا کند.
 
در مراسم نمایش فیلم «پسر» هیو جکمن و لورا درن همراه ونسا کربی دیگر بازیگر فیلم، در جشنواره فیلم ونیز حضور یافتند. این فیلم یک تراژدی دلخراش خانوادگی را تصویر می‌کند و در یک صحنه دراماتیک آن به وضوح صدای نفس‌های حضار شنیده می‌شد.جکمن در این فیلم در نقش پدری بازی کرده که سعی دارد پسر ۱۷ ساله‌اش را پس از جدایی از همسرش در زندگی جدیدش، درک کند.

آنتونی هاپکینز که در فیلم «پدر» فلورین زلر بازی کرده بود و اسکار هم گرفت، به جشنواره ونیز امسال نرسید، هرچند در این فیلم در نقش پدر هیو جکمن نقشی کوچک ایفا می‌کند.پیتر دبروژ منتقد ورایتی نوشت: این فیلم به جای اینکه ما را از نظر احساسی در فشار بگذارد، می‌خواهد تماشاگرانش را به فکر وا دارد.با این فیلم هیو جکمن از سوی منتقدان به عنوان یکی از نامزدهای اسکار امسال معرفی شده است.زلر در این فیلم بار دیگر فیلمنامه را با همکاری کریستوفر همپتون نوشته است. این دو در «پدر» که ۶ نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم را گرفت، با هم کار کرده بودند.«پسر» از ۱۱ نوامبر در سینماهای لس‌آنجلس و نیویورک روی پرده می‌رود.
برچسب ها: هیو جکمن
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها