به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۸ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۳۵۷۲۱۹

خزعلی توئیت تکذیب استعفایش را حذف کرد!

گروه سیاسی: اخباری درباره استعفای انسیه خزعلی(معاون امور زنان و خانواده) در پی تایید مهاجرت خبرساز پسرش به کانادا در فضای مجازی منتشر شد اما خزعلی آن را تکذیب کرد اما بعد توئیت تکذیب را حذف کرد!
خزعلی توئیت تکذیب استعفایش را حذف کرد!
پس از رسانه‌ای شدن خبر مهاجرت پسر انیسه خزعلی به کانادا، او در یک رشته توئیتی موضوع را توضیح داد و نوشت: «درحالی که سفر موقت کاری ایشان جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش‌بنیانی است که در ایران با تعداد زیادی از دانشجویان کامپیوتر فعال است و خوشبختانه این پروژه کاری رو به اتمام بوده و وی در ماه‌های آینده به کشور باز میگردد. اگرچه ایشان متاهل و مستقل است ولی هرگز قصد مهاجرت نداشته اند.» این خبر و توضیحات انسیه خزعلی واکنش‌های تندی در شبکه‌های اجتماعی داشت، تا اینکه روز گذشته یک اکانت جعلی با نام انسیه خزعلی از استعفای او خبر داد. ظهر امروز خزعلی در توئیتی نوشت: این قبیل اکانت‌ها جعلی است و متعلق به اینجانب نیست.
این توئیت نیز بعد از مدت کوتاهی از توئیتر خزعلی حذف شد.


توجیه مهاجرت با توسل به شعار سال! 
معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهور اقامت فرزندش در خارج کشور را تایید کرد اما مدعی شد حضور او در کانادا بخاطر بسترسازی برای فعالیت‌های دانش‌بنیانی بوده است!! رسانه‌ها اعلام کرده‌اند پسر انسیه خزعلی چهارسال است در کانادا به سر می‌برد.
یک فعال رسانه‌ای در واکنش به توجیه‌گری خزعلی در توییتی نوشت: «انسیه خرعلی در خلق واژه استاد است: سفر دانش بنیانی:)
اگر پارسال بود سفر تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی بود!»

من اگر جای آقای رئیسی بودم

حجت الاسلام رحمت‌اله بیگدلی در توییتی نوشت: من اگر جای آقای رئیسی بودم خانم خزعلی را نه به خاطر اقامت پسرش در کانادا، بلکه به خاطر این نوع سوء‌استفاده سخیف از نامگذاری سال توسط رهبری عزل می‌کردم!

سفر موقت کاری؛ یعنی ۴ سال بخاطر تحقق شعار سال در کانادا سکونت داشته باشید!
عبداله عبدی فعال رسانه‌ای در متنی نوشت: انسیه خزعلی خبر عبدی مدیا در خصوص مهاجرت فرزندش به کانادا را تایید کرد و البته گفت این یک سفر موقت کاری بوده است. خزعلی بدون اشاره به اینکه چرا فرزندش برای توسعه و پشتیبانی و خدمت به کشورش، به کانادا رفته، سعی در توجیه مذبوحانه این رسوایی در دولت انقلابی کرد. البته این واکنش از او انتظار میرفت، درست مانند واکنش اولیه مرتضی طلایی.
او نگفت چرا پسرش بیش از چهار سال است در کانادا سکونت دارد؟ آیا چهار سال موقت است؟ مگر ریاست جمهوریست که برای دوره بعد تمدید شود؟! معاون سوپر انقلابی رییس‌جمهور انقلابی همچنین توضیح نداد چطور می‌شود در سفری موقت نوه‌هایش نیاز به مدرسه رفتن داشته باشند!
سرکار خانم انسیه خزعلی، معاون امور زنان رییس دولت انقلابی؛ چطور شد که شبانه دست به توییت شدید و در سه توییت سعی در توجیه مضحکانه و سرشار از توجیه رسوایی سفر پسرتان به کانادا شدید!؟ مردم حق دارند اکنون بپرسند شما که در دقیقه ۹۰ به ابراهیم رییسی به عنوان معاون رییس‌جمهور تحمیل شدید و الهام یاوری گزینه معاون امور زنان او که حتی در دیدار اولیه مسئولان دولت با رهبری حضور داشت را به بهانه بسیار بسیار کمتر از این رسوایی از سمت ارشد در دولت کنار نهادند|
پسرتان چطور ویزای کانادا را گرفت؟ دولت کانادا چطور به پسر شما که اکنون معاون رییس جمهوری اسلامی و نوه شیخ ابوالقاسم_خزعلی و سوابق_امنیتی و نظامی همسرتان ویزا داد؟ آیا  کنسول سفارت کانادا را فریب دادید؟ یا فرش قرمز برای فرزندتان پهن کردند؟ در ازای چه؟ البته که خود میدانید با چه رانت امنیتی ای این امر صورت گرفت و همانها که شما را به ابراهیم رییسی تحمیل کردند چه نقش پررنگی برای این ویزا داشتند. مگر روابط جمهوری اسلامی با کانادا به واسطه سیاست‌های امثال خانواده پرنفوذ انقلابی شما قطع نیست؟ آیا مردم عادی هم می‌توانند ویزای کانادا بگیرند؟ سیدمحرومان دلش نشکست؟ یا باند فاسد امنیتی گزارش این فرزند را به او نداده بود و نامحرم بود؟
مردم بدانید و آگاه باشید در اطراف شما چه می‌گذرد!
باید دید که به گفته خزعلی «سفر موقت کاری ایشان جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش‌بنیانی است که در ایران با تعداد زیادی از دانشجویان کامپیوتر فعال است.»؟ «بسترسازی برای تقویت فعالیت های دانش بنیان جاری در کشور، برخاسته از تعلق به وطن و مسئولیت‌پذیری است.» یا سواستفاده از نام وشعار امسال آیت‌الله خامنه‌ٔای برای ایجاد پوشش پروژه امنیتی است؟ واقعاً «اعضای دولت مردمی و انقلابی به آرمان‌های انقلاب و سیاست‌های دولت وفادار بوده و خواهند بود.» این سفر فرزند شما چه ابعاد پنهانی و امنیتی دارد؟
برچسب ها: انسیه خزعلی

۱۴۰۱/۰۶/۱۸ ۱۶:۵۳
ای دریغ درد که ایران به دست کیا افتاد...خدایا مدددددی (392889)
۱۴۰۱/۰۶/۱۸ ۱۷:۰۶
خانم خزعلی،گیس دختران جوان رو میدین دست گشت ارشاد اما فرزنداتان را میفرستید کانادا تا در آرامش زندگی کند. خدا دیر میگیره اما مثل شیر میگیره. (392891)
۱۴۰۱/۰۶/۱۸ ۱۷:۱۷
خانم خرعلی به نظر من شما ............ آبروتون بیشتر حفظ میش تا افشای دروغ به این بزرگی. (392892)
۱۴۰۱/۰۶/۱۸ ۱۷:۳۶
چه جوانان تحصیلکرده و شایسته ای که الان تو خونه ها لیکار نشستن اما فرزندان شما در کشور دشمنان دروغین جولان میدهند. از نزدیکان ... انتظاری بیش از این نمی‌رود ظلم پایدار نمیماند. از فرعون که قدرتمندتر نیستی با یک پشه مرد. (392893)
۱۴۰۱/۰۶/۱۸ ۱۸:۰۱
شنیده شده پسر ... یک شرکت دانش بنیان VPN فروشی در کانادا راه انداخته. مادر فیلتر می کند و پسر فیلترشکن می فروشد. سال 71 و 72 در مرکز پیاده شیراز خدمت می کردم و تفریحگاه ما سربازها حافظیه بود. یک بار معتادی را دیدم که یک عده گنجشک را گرفته بود و می گفت یک تومن بده تا یک گنجشک آزاد کنم. گفتم چرا گرفتی که آزاد کنی؟ به این ها که زورمان نمی رسد... (392894)
۱۴۰۱/۰۶/۱۸ ۱۸:۱۳
خانم خزعلی احتمالا پسرشون رفته مقدمات اشتی با کانادا و امریکا رو فراهم کنند. (392896)
۱۴۰۱/۰۶/۱۸ ۱۸:۱۴
چرا شما با امریکا اشتی هستین اما مردم باید تحریم باشن. (392898)
۱۴۰۱/۰۶/۱۸ ۱۸:۱۴
نقابت رو بردار ... (392899)
صابر
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۶/۱۸ ۲۱:۰۵
... پوست کلفتان (392901)
۱۴۰۱/۰۶/۱۸ ۲۳:۵۷
هر کسی مسولیتی دارد .... باور کنید (392903)
۱۴۰۱/۰۶/۱۹ ۰۰:۲۵
اصول گرایان متدین چرا در بهشتی که برای این مردم بدبخت ساخته اید زندگی نمی کنید .شاید برای صدور انقلاب وارتباط با مردم شهیدپرور کانادا به انجا کوچ می کنید. (392905)
darush
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۶/۱۹ ۲۳:۳۲
خانم معاون در نماز صبح بابت توجیه دروغ و ریا درباره مهاجرت و شغل و درامد پسرتان و دیگر وابستگان که مقیم اون طرف هستند از خدا‌وند طلب بخشش و مغفرت کنید (392933)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها