به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۸ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۳۵۷۲۸۷

لواندوفسکی و رکوردی که مسی و رونالدو هم ندارند

گروه ورزشی: روبرت لواندوفسکی تنها بازیکنی است که با پیراهن سه باشگاه مختلف در لیگ قهرمانان در یک بازی سه گل یا بیشتر به ثمر رسانده است. رونالدو و و لیونل مسی کار دشواری برای رسیدن به این رکورد دارند.
لواندوفسکی و رکوردی که مسی و رونالدو هم ندارند
روبرت لواندوفسکی چهارشنبه شب با ثبت اولین هت‌تریکش برای بارسلونا تعداد گل‌های خود برای باشگاه کاتالان را به هشت گل رساند. ستاره لهستانی در تابستان امسال از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست و تا به اینجا توانسته بهترین بازیکن تیمش باشد. او در لالیگا پنج گل زده و در لیگ قهرمانان نیز سه گل به ثمر رسانده است.

با هت‌تریک برای بارسلونا حالا لواندوفسکی رکوردی منحصر به فرد دارد که در حال حاضر دور از دسترس لیونل مسی و رونالدو به نظر می رسد. لواندوفسکی تنها بازیکنی است که با پیراهن سه باشگاه مختلف توانسته در لیگ قهرمانان در یک بازی سه گل یا بیشتر بزند. او سال 2013 توانست در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان چهار بار دروازه رئال را باز کند. لواندوفسکی در بایرن مونیخ هم چهار بار در لیگ قهرمانان هت تریک کرد و چهارشنبه شب نیز توانست اولین هت‌تریک خود برای بارسا را ثبت کند. به این ترتیب تعداد هت‌تریک های او در لیگ قهرمانان به 6 رسید.

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نیز هشت بار هت‌تریک کرده اند. رونالدو هفت بار با پیراهن رئال و یک بار با پیراهن یوونتوس توانسته هت‌تریک کند و تمام هت‌تریک های لیونل مسی هم با پیراهن بارسا بوده است. رونالدو فصل جاری با یونایتد در لیگ اروپا حضور دارد و شانس افزایش هت‌تریک های خود در لیگ قهرمانان را ندارد.مشخص هم نیست که او فصل بعد همچنان برای یونایتد بازی خواهد کرد یا خیر. 


در حال حاضر فقط رونالدو، نیمار و اولیویه ژیرو رکورد لواندوفسکی را تهدید می کنند. ژیرو با پیراهن چلسی و آرسنال هت‌تریک کرده و حالا برای میلان می تواند هت‌تریک کند. نیمار هم در بارسا و پی اس جی هت تریک کرده و در سال های بعد اگر راهی تیمی دیگر شود، می تواند هت‌تریک با تیمی متفاوت را ثبت کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها