به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب : ۳۵۷۴۸۱

درخواست هواداران یونایتد از هالند: به اولدترافورد بیا!

گروه ورزشی: به نظر می‌رسد که هواداران منچستریونایتد علاقه زیادی به جذب ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، دارند.
درخواست هواداران یونایتد از هالند: به اولدترافورد بیا!
هالند تابستان امسال و پس از درخشش خیره‌کننده در ترکیب بروسیا دورتموند، تصمیم گرفت از بین تمامی پیشنهادهایی که از باشگاه‎‌های بزرگ اروپایی داشت به منچسترسیتی ملحق شود. 
این بازیکن نروژی از زمان حضور در ورزشگاه اتحاد به درخشش خود ادامه داده و توانایی باورنکردنی او در باز کردن دروازه حریفان به عاملی نجات‌بخش برای تیم پپ گواردیولا تبدیل شده است. 
بسیاری از فوتبال‌دوستان و کارشناسان لیگ برتر انگلیس معتقد هستند که او می‌تواند در چند سال آینده تمامی رکوردهای ثبت شده در این لیگ در زمینه گلزنی را بشکند و نامش را در تاریخ این رقابت‌ها جاودانه کند. 
همچنین بسیاری باور دارند که هالند می‌تواند مهره گم‌شده سیتی برای رسیدن به رویای دیرینه این باشگاه و فتح لیگ قهرمانان اروپا باشد. 

حالا ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که نشان می‌دهد این بازیکن در حال قدم زدن در یکی از خیابان‌های شهر منچستر است و یکی از هواداران یونایتد درخواستی را از او مطرح می‌کند. 
این هوادار که در حال ویدیو گرفتن از هالند است، رو به او داد می‌زند:« تو به سمت اشتباهی از منچستر آمده‌ای.»
هالند خطاب به او پاسخ می‌دهد:« آنها اینجا من را دوست دارند» تا نشان دهد که از تصمیمش برای پیوستن به سیتی کاملا راضی است.
اما این هوادار شیاطین سرخ راضی نمی‌شود و ادامه می‌دهد:« فصل آینده به یونایتد بیا! می‌دانی که این برایت خوب است. امیدواریم تو را به زودی ببینیم هالند.»
برچسب ها: ارلینگ هالند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها