به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۰ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۳۵۷۵۸۸

بچه‌های مردم هزینه شعارهای مسئولان را می‌‎دهند

بچه‌های مردم هزینه شعارهای مسئولان را می‌‎دهند
گروه سیاسی:سایت عصرایران نوشت: مسافرت فرزند معاون رئیسی به کانادا این روزها حسابی سروصدا کرده است. البته این مسافرت برای مردم اتفاق عجیبی نیست. چه بسیار مسئولانی در کشور که فرزندان‌شان در فرنگ درس می‌خوانند و در آرامش زندگی می‌کنند و بچه‌های مردم هزینه شعارهای آنها را می‌‎دهند!
این خبر وقتی حسابی سروصدا کرد که مادر یعنی انسیه خزعلی به صحنه آمد و از مسافرت پسرش دفاع کرد و توییت زد که:«سفر موقت کاری ایشان جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش‌بنیان است و در ماه‌های آینده به کشور باز می‌گردد.»
همانطور که در بالا گفته شد، رفتن آقازاده‌ها به خارج از کشور دیگر برای ما عادی شده است. درست مثل وعده‌هایی که می‌دهند و می‌دانم هیچ‌وقت رنگ واقعیت به خود نمی‌گیرد. مثل ماجرای حل مشکل بورس و به سامان شدن وضعیت اقتصاد کشور. کلا ما مردم اهل عادت هستیم اما آنچه کُفر ما را در می‌آورد، توجیه‌هایی است که پدران و مادران برای این مهاجرت می‌کنند.
یادتان هست که زاکانی شهردار تهران در مورد سفر دخترش به خارج از کشور چه گفته بود؟ اگر یادتان رفته، دوباره جمله شاذ آقای شهردار را با هم مرور می‌کنیم:« دخترم گفت می‌خواهم به کشور خدمت کنم و در رشته‌ای ادامه تحصیل دهم که داخل کشور نیست و رفت رشته علوم انسانی دیجیتال را در سوئیس خواند و برگشت.»بالاخره اینجا کشوری است که شما خانم خزعلی و امثال شما ساخته‌اند که حتی فرزندان خودتان هم برای رسیدن به موفقیت و یا همان توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش بنیان مجبور هستند راهی غرب شوند. همان جایی که هر روز فحش نثارشان می‌کنید و کارشان را تمام شده می‌دانید.توجیه نکنید. این ماست‌مالی کردن مثل سربازان ارتش سرخ چین روی اعصاب مردم رژه می‌روند. ما که می‌دانیم شما برخلاف آن وصیت معروف حضرت علی به امام حسن(ع)، هرچه برای فرزندان مردم نمی‌پسندید برای فرزندان و نزدیکان خود می‌پسندید، حالا چه کاری است، خیلی واضح به مردم بگویید رفته است دیگر! انشالله که بر می‌گردد.
مثلا خنده دار نیست که قاسمی وزیر راه و شهرسازی (که البته خیلی دوست داشت وزیر نفت دولت رئیسی باشد) در پاسخ به سوالی راجع به بازداشت یکی از مشاورانش در وزارتخانه گفت: «یک نفر از مقامات اطرافیان ما بازداشت شده و ما اطلاع نداریم به چه دلیل بازداشت شده است.»
یاللعجب! مگر می‌شود وزیر نداند که یکی از نزدیکان او برای چه بازداشت شده است؟ ما که در وزارت‌خانه نیستیم می‌دانیم، آن وقت شما که در راس آن مجموعه هستید، نمی‌دانید؟ من اگر جای رئیس جمهور بودم، همین امروز عذرتان را می‌خواستم. وزیری که نمی‌داند در اطرافش چه می‌گذرد، بهتر است دیگر وزیر نباشد.
اما اگر در جواب این سوال، وزیر راه و شهرسازی می‌گفت که دلیل بازداشت را می‌دانم اما تا نهایی شدن تحقیقات و رای دادگاه حرفی نمی‌زنم؛ بالاخره فرد بازداشت شده هنوز متهم است و مجرم نیست تا وقتی که رای دادگاه بیاید، چه ایرادی داشت؟ چرا چرا ما مردم را صغیر و کم فهم فرض می‌کنید و بر این باور هستید که ما این حرف‌ها را باور می‌کنیم؟
مردم از شرایط ناراحت هستند اما آنچه آنها را اذیت می‌کند توهین به شعورشان است که فعلا زیاد شاهد آن هستیم.

 

۱۴۰۱/۰۶/۲۰ ۱۱:۰۷
بگذارید داد بزنیم .... مسولان این مملکت هستند (392945)
۱۴۰۱/۰۶/۲۰ ۱۲:۳۲
بچه مردم باید برود جلوی گلوله ولی دزد زادگان راهی بهشت دشمن میش (392947)
محمد مصطفی
۱۴۰۱/۰۶/۲۰ ۱۳:۱۵
تا مادامی که اشخاص با رانت، باند ، سهمیه، مدرک تقلبی، مدرک کپی و خرید پایان نامه ای و هر نوع مدرک سازی در نهادها ی دولتی و حاکمیتی استخدام و سپس ارتقا نیابند شاهد انزوا و افسردگی شایستگان و فرار نخبگان و جولان پایمال کنندگان خون جوانان شهید خواهیم بود.
سهمیه به نام ایثارگر واقعی به کام ریاکاران بی شرم ابزار قرار گرفته است. درست مثل ارز دولتی که منشا رانت و فساد شده است.
کجاست گشت ارشاد دولتی؟ (392949)
۱۴۰۱/۰۶/۲۰ ۱۳:۲۷
اینها چه دانشی به ایران آوردند از طرف آقازاده هاشون ؟ هیچی . اینها همه دروغ هست واسه توجیح که بتونن اقامت و شهروندی کشورهای غربی را برای فرزندانشان بگیرن که اوضاع کشور بهم ریخت آقازاده ها جای امن داشته باشن و مثل آقای خاوری که ‌بین المال را غارت کرد و الان در کانادا به دولت کانادا گفته اگه برگرده جونش در خطر هست و به دلایل حقوق بشری تونسته اونجا لونه کنه . داستان آقازاده ها هم همین هست . غرب همه چیزش بد هست فقط واسه مردم ایران اما واسه حکومت خیلی هم خوبه . (392950)
۱۴۰۱/۰۶/۲۰ ۱۳:۳۳
اگر در دنیا قرار بود به سیاستمداران رتبه بندی ریا و ناراستی بدهند اونوقت ایران اول می‌شد . جای مهر روی پیشونی و کهنه پوشی عوام فریبانه و مقدس مابی و تبدیل کردن دین به بیزینس از شاهکارهای این آقایان هست . بیخودی نیست جایگاه ایران در رده بندی فساد در دنیا ۱۵۰ هست در بین ۱۸۰ کشور ..... (392951)
۱۴۰۱/۰۶/۲۰ ۲۲:۳۶
................ دروغ مسولین و توهم داشتن آنان در تمام زمینه ها بوده ............. (392980)
۱۴۰۱/۰۶/۲۰ ۱۳:۳۵
درورد بر شرفت اقای خزعلی عزیز که در افشاگری هیچ فرقی بین افرادحتی خانواده خود قائل نیستید وبا تاسف از مسئولین دیگر که لا پوشانی کردند وآنها بدانند خدا جای حق نشسته وبهر حال دستشان رارومینماید دیر یازودداردولی سوخت وسوزهرگز (392952)
۱۴۰۱/۰۶/۲۰ ۱۳:۴۵
فقط یک راه داره اینا از ایران برن همین (392953)
۱۴۰۱/۰۶/۲۰ ۱۴:۵۸
چی شد از دستور رییس جمهور که معاون برود بعید می دانم که حرف های رییس جمهور براش تره هم خرد کنند (392955)
۱۴۰۱/۰۶/۲۰ ۱۵:۰۲
ایشان شرکت vpnداره که سایت های فیلتر را با هزینه مردم باز میکنه اصلا قیلتر کردن که این اقازادها حالش ببرند به قول آقای خزعلی دایی ایشان این آقازاده از رانت استفاده کرده (392956)
۱۴۰۱/۰۶/۲۰ ۱۹:۱۹
ببخشید مردم شعور ...
...
باوجودیکه میفهمیم دم نمیزنیم (392965)
۱۴۰۱/۰۶/۲۰ ۲۲:۲۶
کلا مملکت از اون راس تا پایین مشغول سوء استفاده هستند عده ای دزدی عده ای اختلاس و سوء استفاده عده ای مشغول مهیا کردن مسئولیت موروثی و ووووو کلا مملکت رو هواست شیرازه مملکت از هم پاشیده و عده ای هم تو توهم مدیریت جهانی خدا بداد مردم برسه (392976)
وروجک
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۶/۲۱ ۰۷:۴۰
این گونه رفتارها در همه دولتها دیده شده که خانواده آنها خارج از کشور زندگی یا تحصیل می کنند ندانستن حتی درزمان روحانی هم رواج داشت خودشان که بنا گذاشتند در قضیه گرانی سوخت. حالا شما کاسه داغ تر از آش مردم نشو (392988)
۱۴۰۱/۰۶/۲۱ ۰۹:۳۱
چپ و راست ، اصولگرا و اصلاح طلب ندارد همه مثل هم هستند همه فرصت طلب و منفعت جو ، (392994)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها