به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۰ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب : ۳۵۷۷۲۲

چرا بازیکنان یونایتد نمی‌خواهند رونالدو در ترکیب باشد؟

گروه ورزشی: بازیکنان منچستریونایتد از نیمکت‌نشینی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در این تیم استقبال می‌کنند.
چرا بازیکنان یونایتد نمی‌خواهند رونالدو در ترکیب باشد؟
رونالدو در طول چند هفته اخیر به بازیکنی نیمکت‌نشین در ترکیب یونایتد تبدیل شده است و تنها دو بازی از ابتدای فصل در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفته است. 
این بازیکن پرتغالی پیش از شروع تمرینات پیش فصل به مدیران یونایتد اعلام کرد که قصد جدایی از این باشگاه را دارد و مدیر برنامه‌اش نیز در طول سه ماه گذشته نهایت تلاشش را برای توافق با باشگاهی دیگر برای انتقال این بازیکن به کار گرفت اما در نهایت موفق نشد و او در اولدترافورد ماندگار شد. 
پیش از این بسیاری از رسانه‌های انگلیسی مدعی شده بودند که بازیکنان یونایتد با جدایی رونالدو از این تیم موافق هستند و حتی از این موضوع استقبال می‌کنند، چرا که معتقد هستند این بازیکن باعث ایجاد دو دستگی و نفاق در تیم شده است. 

به نظر می‌رسد که این نظر بازیکنان یونایتد در فصل جدید نیز تغییری نکرده است و روزنامه انگلیسی سان مدعی شده که آنها از این که رونالدو روی نیمکت حضور داشته باشد خوشحال‌تر هستند چون باور دارند حضور او در زمین باعث افزایش فشارها روی هم تیمی‌هایش می‌شود. 
در این خبر آمده است که بازیکنان یونایتد ترجیح می‌دهند از مارکوس راشفورد به عنوان گزینه اصلی حضور در خط حمله استفاده شود و این بازیکن نیز با دو گلی که در جریان پیروزی 1-3 برابر آرسنال به ثمر رساند، توانایی‌هایش را در زمین به خوبی به نمایش گذاشت. 
اریک تن‌هاخ نیز علاقه زیادی به این بازیکن دارد و به نظر می‌رسد که تفکرات او نیز با علاقه بازیکنان تیمش در یک راستا قرار دارد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها