به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۳۵۷۸۰۶

ماجرای خیانت همسر ستاره سابق فوتبال جهان

ماجرای خیانت همسر ستاره سابق فوتبال جهان
گروه ورزشی: فرانچسکو توتی پس از جدایی از ایلاری بلازی، سکوت خود را شکست و خیانت همسرش را دلیل جدایی عنوان کرد.

توتی در بخشی از مصاحبه با کوریره دلو اسپورت گفت: تکرار می کنم؛ من اولین کسی نبودم که خیانت کردم. وقتی رابطه ای می شکند، هر دو طرف 50 به 50 مقصر هستند. شاید من باید بیشتر با ایلاری وقتم را سپری می کردم. در عوض در آخر هفته با دوستانم به تفریح می رفتم. باید او را به شام ​​می بردم و بیشتر به او توجه می کردم. با این حال، خیانت از طرف او انجام شد. وقتی با نوئمی وارد رابطه جدی شدم، همه چیز میان من و ایلاری تمام شده بود.

یعنی شما با نوئمی هیچ رابطه ای نداشتید؟
سال گذشته عکسی از او در المپیکو کنار شما منتشر شد...
 نوئمی با من به ورزشگاه نیامد. ما با ماشین های مختلفی رسیدیم و صندلی های با فاصله ای داشتیم. فکر می کنید برای قرارهای اولیه، من معشوقه ام را به المپیکو می برم؟ یک محیط صمیمی تر، بهتر به نظر می رسد؛ اینطور نیست؟ با این حال، درست است که من از قبل او را می شناختم. من به عنوان یک دوست با دوستان مشترکمان با او رفت و آمد داشتم. داستان ما بعد از سال نو شروع و در مارس 2022 تثبیت شد. برای شش ماه دچار افسردگی و انزوا شده بودم؛ به لطف نوئمی از این شرایط رهایی پیدا کردم. برای 20 ساله به عشق خود وفادار ماندم اما خیانت او از راه رسید و من سپس با نوئمی وارد رابطه شدم.
 
حالا چه اتفاقی می افتد؟
 نمی دانم. می ترسم که ماجرای من و ایلاری در دادگاه به پایان برسد. من هنوز امیدوارم که بتوانیم به توافقی دست پیدا کنیم و این داستان را خودمان به پایان برسانیم. ایلاری به همراه پدرش تمام صندوق های امانت من در بانک را خالی کردند، مجموعه ساعت های رولکس من را هم بردند. خودش می گوید من این ساعت ها را به او هدیه داده بودم اما آیا شما به زن ها، ساعت مردانه هدیه می دهید؟
 
 از ایلاری خواستم شرایط مناسبی برای بچه ها ایجاد کنیم. خانه را به سه فرزندمان اختصاص بدهیم؛ 3 روز من پیش آنها باشم و 4 روز او اما قبول نکرد. حتی پیشنهاد دادم خانه را تقسیم کنیم تا هر دو کنار فرزندانمان باشیم اما بازهم نپذیرفت. او می خواست کل خانه را در اختیار داشته باشد. در نهایت به نتیجه ای نرسیدیم. ایلاری در تابستان به تعطیلات در تانزانیا نزد خواهرش رفت. تعطیلاتی که کل هزینه اش را از حساب من برداشت!
 شش ماه گذشته برای من همچون کابوس بوده است. امیدوار بودم 1000 بار با شما در مورد فوتبال و رم مصاحبه کنم اما چنین مصاحبه ای نمی کردم.
برچسب ها: فرانچسکو توتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها