به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۳۵۷۹۴۵

رییس بایرن: همه از جدایی لواندوفسکی سود کردیم

گروه ورزشی: هربرت هاینر، رییس بایرن مونیخ، می‌گوید جدایی روبرت لواندوفسکی برای این باشگاه مفید بوده است.
رییس بایرن: همه از جدایی لواندوفسکی سود کردیم
لواندوفسکی پس از پایان فصل گذشته اعلام کرد که قصد دارد از بایرن جدا شود و این موضوع جنجال بسیاری در آلیانز آرنا به راه انداخت.
این بازیکن لهستانی برای پیوستن به بارسا با مدیران این باشگاه به توافق رسیده بود و علیرغم مخالفت اولیه مدیران بایرن، آنها در نهایت با فروش او به این باشگاه اسپانیایی موافقت کردند. 
حالا در اولین فصل پس از جدایی از بایرن و بر اساس قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان، لوا باید در دومین دیدار از این رقابت‌ها روبروی تیم سابقش قرار بگیرد. 
هاینر درباره این رویایی به روزنامه اسپورت گفت:« امیدوارم و آرزو می‌کنم که هواداران رفتار خوبی با لوا داشته باشند و او با استقبال گرمی روبرو شود چون این بازیکن هشت سال با ما بازی کرد، گل‌های زیادی به ثمر رساند و نتایج بسیاری از دیدارها را به سود ما تغییر داد تا ما قهرمان شویم.»

او درباره جدایی این بازیکن از بایرن و انتقالش به بارسا اظهار داشت:«در آخر همه به هدفی که داشتند رسیدند. لوا به بارسا ملحق شد، بارسا از این که لواندوفسکی را دارد خوشحال است و ما هم پول کافی برای سرمایه‌گذاری روی آینده را به دست آوردیم. همه باید خوشحال باشند چون جدایی او برای همه مفید بود. امیدوارم که هواداران از او استقبال کنند.»
رییس باشگاه بایرن، درباره احتمال ناراحتی هواداران از لوا اضافه کرد:«هر اتفاقی که رخ داده در گذشته بوده است. رابطه بین بایرن و لوا کاملا خوب است و همه چیز درست پیش می‌رود. ما نگاهی رو به جلو داریم و به دنبال پیشرفت هستیم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها