به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۳۵۷۹۵۸
باید ببینیم سرمربی از من راضی است یا خیر؛

لوکادیا: مشکلی برای تمدید با پرسپولیس ندارم

گروه ورزشی: یورگن لوکادیا می‌گوید فعلا صحبت در مورد تمدید قرارداد با پرسپولیس خیلی زود است.
لوکادیا: مشکلی برای تمدید با پرسپولیس ندارم
ظهر امروز یورگن لوکادیا که در همچنان در هتل اقامت دارد، به مناسبت افزایش تعداد دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرامش به یک میلیون فالوور، در یک لایو اینستاگرامی با هواداران پرسپولیس صحبت کرد.
او در این گفتگوی کوتاه از حمایت طرفداران پرسپولیس تشکر کرد و گفت که تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در بازیهای بعدی نیز برای پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد و گلزنی خود را ادامه دهد.
مهاجم هلندی پرسپولیس همچنان در پاسخ به هواداران پرسپولیس که خواستار فارسی یادگرفتن او بودند، گفتند که کلماتی نظیر «داداش، سلام، چطوری؟» را بلد است و تلاش می‌کند کلمات دیگر را هم یاد بگیرد اما یادگیری فارسی دشواری‌های زیادی دارد.
با این حال مهمترین بخش لایو اینستاگرام یورگن لوکادیا جایی بود که او در پاسخ به سوال انبوه طرفداران پرسپولیس راجع به تمدید قرارداد با پرسپولیس اظهار نظر کرد و گفت که مشکلی از این بابت نخواهد داشت و البته در آینده به این موضوع خواهد پرداخت.
لوکادیا در این خصوص گفت: «تمدید قرارداد؟ از نظر من مشکلی وجود ندارد. باید البته این مساله را در نظر داشت که صحبت در این خصوص زود است. ابتدا باید دید آیا کادرفنی از من رضایت دارد یا خیر.»
نکته جالب اینکه علیرضا جهانبخش هم‌تیمی سابق لوکادیا در برایتون نیز در این لایو حضور داشت و با لوکادیا مشغول شوخی و خنده شد.
این در حالی است که پس از چهار گل لوکادیا در شروع فصل، هواداران پرسپولیس خواستار تمدید زودهنگام قرارداد او از سوی باشگاه پرسپولیس هستند و رضا درویش نیز این موضوع را منوط به رضایت یحیی گل‌محمدی دانسته است.
لوکادیا با قرارداد یک میلیون دلاری به پرسپولیس پیوست و به گرانترین خرید تاریخ این باشگاه تبدیل شد اما در عین حال با عملکردی درخشان، بهترین آمار گلزنی در شروع کار برای یک مهاجم را نیز رقم زده تا کارآمدی خود و ارزشش نسبت به دستمزد دریافتی را نشان دهد.
این مهاجم سابق برایتون، بوخوم و آیندهوون 28 ساله است و تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها